اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 400 دانش‌آموز بسیجی

طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از آغاز طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی استان از فردا خبر داد.

طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی برگزار می‌شود

محمدتقی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی از فردا با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان پسر بسیجی استان در اردوگاه امیرکبیر شازند آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح ولایت بسیج دانش‌آموزی به مدت پنج روز و با هدف تقویت کادر مدیریتی واحدهای مقاومت دانش‏آموزی و حلقه‏‏های صالحین مدارس به منظور ارتقای سطح معرفت دینی، بصیرتی، سیاسی، اعتقادی و اخلاقی اعضاء در مقابله با جنگ نرم دشمن و گسترش تفکر بسیجی، حفظ و تقویت روحیه انقلابی و تربیت و آموزش مدیران آینده نظام برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: اردوهای طرح ولایت خواهران بسیجی نیز از شنبه هفته آینده با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان دختر بسیجی برگزار می‌شود.

امینی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های معرفتی و اخلاقی و بصیرتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و... از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این اردوها به شمار می‌رود.

به گفته وی لزوم تبعیت از ولایت، بیان اهمیت حلقه‌های صالحین و نحوه تشکیل آنها بر مبنای قواعد علوم تربیتی، مسائل سیاسی، عقیدتی و اخلاقی از موضوعاتی است که در طرح ولایت به آنها پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/87001/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول