اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش بسیج دانش ‏آموزی شاهرود:

دانش ‏آموزان ممتاز بسیجی به اردوی «طرح ولایت» اعزام می‏ شوند

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانش ‏آموزی شهرستان شاهرود گفت: دانش ‏آموزان ممتاز بسیجی به اردوی تربیت دبیری حلقه صالحین و جانشین واحد «طرح ولایت» اعزام می‏ شوند.

دانش ‏آموزان ممتاز بسیجی به اردوی «طرح ولایت» اعزام می‏ شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی عامری عصر امروز در نشست هماهنگی اجرای این طرح در شاهرود اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سازمان بسیج دانش‏ آموزی، امسال 20 نفر از دانش ‏آموزان برگزیده واحدهای مقاومت بسیج دانش ‏آموزی پیشگام (دبیرستان) به اردوی طرح ولایت اعزام می‏ شوند.

وی افزود: این اردو برای دومین سال پیاپی و توسط بسیج دانش ‏آموزی استان سمنان در مشهد مقدس برگزار می‏شود و از شاهرود، 20 نفر از دانش‏ آموزان شناسایی شده به این اردو اعزام می‏ شوند.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانش ‏آموزی شهرستان شاهرود با بیان هدف این اردو بیان کرد: این اردو با هدف تربیت جانشین واحد مقاومت و دبیر حلقه‏ های صالحین واحدهای مقاومت بسیج پیشگام اجرا می ‏شود.

عامری خاطرنشان کرد: دانش ‏آموزان شرکت‏ کننده در این طرح با توجه به ملاک‏های مختلف شناسایی و بعد از برگزاری مصاحبه تخصصی صالحین به این اردو اعزام می‏ شوند.

وی تأکید کرد: شرکت‏ کنندگان پس از طی دوره و قبولی و دریافت گواهی‏نامه به عنوان جانشین واحد بسیج و دبیر حلقه صالحین در سال تحصیلی جدید در دبیرستان‏ها مشغول به فعالیت می‏ شوند.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانش‏ آموزی شهرستان شاهرود تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع حلقه‏ های صالحین در مدارس، این دوره برای ساماندهی و اجرای هدفمند حلقه ‏های صالحین در واحدهای مقاومت پیشگام و کمک به فرمانده واحد بسیج برگزار می‏شود.

عامری تأکید کرد: این برنامه به صورت استانی برگزار می‏شود و هر حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی در سطح استان با توجه به سهمیه اقدام به اعزام دانش ‏آموزان خواهر و برادر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این دوره از 23 مرداد ماه به مدت چهار روز برای برادران در مشهد برگزار می‏شود، افزود: برنامه‏ های اجرایی این دوره با توجه به دستورالعمل ابلاغی تربیت آموزش سازمان بسیج دانش ‏آموزی و مفاد اجرایی دروس اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول