اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج‌ دانشجویی کرمانشاه خبر داد

آغاز طرح ولایت با حضور بیش از 300 دانشجو در کرمانشاه

مسئول بسیج‌ دانشجویی استان کرمانشاه گفت: طرح ولایت بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از تاریخ 22 مرداد ماه سال‌جاری با حضور 324 نفر از دانشجویان برگزار خواهد شد.

آغاز طرح ولایت با حضور بیش از 300 دانشجو در کرمانشاه

مراد عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: طرح ولایت بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در سال‌جاری از تاریخ 22 مرداد ماه به‌مدت 14 روز با حضور 324 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

عزیزی محل برگزاری طرح ولایت را دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی شهر کرمانشاه اعلام کرد و افزود: در این دوره به‌منظور توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی بر پایه آموزه‌های دینی و مکتب قرآن کریم و اهل‌بیت (ع)، دوره‌های آموزشی مبانی اندیشه اسلامی در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج‌ دانشجویی استان کرمانشاه با تاکید بر استفاده از تجربیات گذشته، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این طرح، آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با مبانی اندیشه ناب اسلامی و تقویت روحیه دفاع از اصول و ارزش‌های اسلامی است.

آشنایی با سیره نظری و عملی ائمه معصوم (ع) در بعد اخلاقی و تربیتی، آشنایی با رسالت، اهداف و ماموریت‌های بسیج دانشجویی از دیگر اهداف برگزاری طرح ولایت است که عزیزی بدان‌ها اشاره کرد.

به گفته مسئول بسیج‌ دانشجویی استان کرمانشاه، در این دوره به شبهاتی که دشمنان در دانشگاه‌ها پراکنده کرده‌اند پاسخ داده می‌شود و با استفاده از منطق، قدرت تحلیل و اعتماد به نفس دانشجویان تقویت می‌شود.

عزیزی از تشکیل کمیته‌های مختلف خبر داد و بیان داشت: امسال بیش از 600 نفر ثبت‌نام کردند که حدود 324 نفر انتخاب شدند و در پنج دوره آموزشی شرکت می‌کنند و از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برای تدریس استفاده می‌شود.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول