اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر

پنجمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی بوشهر خاتمه یافت

پنجمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی بوشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر پایان یافت.

پنجمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی بوشهر خاتمه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور عصر امروز در جمع دانشجویان طرح ولایت با بیان اینکه‌ امروز شاهد اختتامیه طرح ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر هستیم، اظهار داشت: شما دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت به‌عنوان سفیران فرهنگی جامعه و دانشگاه هستید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه هوشیاری و بصیرت نسل آینده به‌ عنوان نقطه اتکای ملل آزاده و مسلمانان دیندار مبدل شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به کانون الگو بخشی و الگودهی تبدیل شده که باید قدر این موقعیت بی‌نظیر را بدانیم و نگذاریم دشمنان با استفاده از برخی ابزارها سعی کنند ابهت و عظمت نظام اسلامی ما را دچار خدشه و انحراف کنند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه نسل آینده ما باید بداند به ثمر نشستن این نظام و حیات طیبه انقلاب اسلامی چه سختی‌ها و مشکلاتی را به همراه داشته که امروز به نقطه قابل اتکای امنیت، آرامش و ایمنی دست یافته‌ایم، ‌خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران امروز به خوبی فهمیده‌اند که جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش‌ها و آرمان‌هایی است که هرگز این عظمت و سربلندی دچار خطا و یا اشتباه نمی‌شود.

پرآور با اشاره به نقش بصیرت در زندگی اجتماعی گفت: داشتن بصیرت، نه تنها موجب مصون نگه داشتن ما از آسیب‌ها و بلایای اجتماعی و فرهنگی می‌شود؛ بلکه کمال و رشد همه جانبه برای جوانان در پی دارد.

وی، داشتن بصیرت و آگاهی را مهم‌ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان کرد و تأکید کرد: داشتن بصیرت و آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن است و دشمنان به اهداف خود دست نمی‌یابند.  

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول