اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور مدیران

اعضای جهاد دانشگاهی استان سمنان تجلیل شدند

اعضای جهاد دانشگاهی استان سمنان در مراسمی با حضور مدیران کشوری و استانی این نهاد تجلیل شدند.

اعضای جهاد دانشگاهی استان سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، حسن فارسی، مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی کشور در نشست هم‌‏اندیشی و تجلیل از اعضای جهاد دانشگاهی استان سمنان افزود: فرهنگ جهادی تنها لغلغه زبان نباشد؛ بلکه رفتار و کردار ما نیز باید با فرهنگ جهادی عجین باشد و این فرهنگ و روحیه جهادی در اعضای جهاد دانشگاهی سمنان مشاهده می‏‌شود.

وی اظهار کرد: مأموریت و هنر اصلی ما این است که این فرهنگ را به هر میزانی که هست منتقل کنیم.

فارسی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تمهید پیوست فرهنگی طرح‌‏ها ادامه داد: پیوست فرهنگی الزاماً در قالب پروژه‌‏ها نیست بلکه با رفتار اجتماعی نیز امکان‏‌پذیر است.

مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که استان سمنان را شهر دین و دانش معرفی فرموده‌‏اند، افزود: ولایت‏‌مداری و دانشمند‏پروری از ویژگی‏‌های استان سمنان است و نگاه رهبری معظم انقلاب به این استان کار شما را سخت‏‌تر می‌‏کند.

وی با بیان اینکه نگاه و نظرات پارادوکسی نسبت به جهاد دانشگاهی وجود دارد، تصریح کرد: علی‏‌رغم انتظاراتی که از جهاد دانشگاهی هست، بعضی مواقع نیز تنگ نظری‏‌هایی نسبت به این مجموعه وجود دارد و عده‌‏ای از اینکه این قطار ممکن است، آنها را جا بگذارد واهمه دارند.

گفتنی است؛ در این مراسم که به مناسبت سی و سومین سال‏روز تشکیل جهاد دانشگاهی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و انتخاب مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان به عنوان مرکز نمونه در سال 91 برگزار شد، از اعضا و کارکنان جهاد دانشگاهی استان سمنان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/2249/ب/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول