اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه بیت‌المقدس:

210 دانشجوی کردستانی در طرح ولایت شرکت می‌کنند

مسئول بسیج دانشجویی کردستان از شرکت 210 دانشجوی دانشگاه‌های استان کردستان در دوره طرح ولایت در این استان خبر داد.

210 دانشجوی کردستانی در طرح ولایت شرکت می‌کنند

علی محمدپناه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، در مورد نحوه برگزاری دوره طرح ولایت اظهار کرد: این دوره از 22 مرداد ماه جاری به مدت هشت روز به صورت شبانه‌روزی در دانشکده ادبیات دانشگاه آزاد واحد سنندج با حضور 210 دانشجو برگزار می‌شود.

به گفته وی، دروس و مباحث ارائه شده در این دوره شامل چهار بخش معرفتی، بصیرتی، تربیتی اخلاقی و مهارتی است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم، اساتید دانشگاه کردستان و ائمه جمعه و جماعات شهر سنندج برای تدریس مبانی اندیشه اسلامی در این دوره حضور دارند.

محمدپناه ایجاد بستر مناسب برای مباحث بصیرتی، اخلاقی تربیتی، ایجاد انگیزه درونی بین دانشجویان با تقویت روحیه معنوی آنان، ایجاد حساسیت بیشتر در بین دانشجویان نسبت به تهدیدات نرم و ایجاد فضای مناسب برای شناسایی و جذب نیروهای هم‌طراز انقلاب در بسیج دانشجویی از مهمترین اهداف برگزاری طرح ولایت در این استان است.

به گفته وی، تقویت روحیه دفاع از اصول و ارزش های اسلامی، آشنایی با مبانی اندیشه ناب اسلامی، آشنایی بیشتر دانشجویان با سیره نظری و عملی ائمه معصومین(ع) در بعد اخلاقی و تربیتی، آشنایی بیشتر دانشجویان با تهاجم فرهنگی دشمن و آگاهی از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی نظام و آشنایی دانشجویان با رسالت‌ها و ماموریت‌های بسیج دانشجویی از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر اینکه دشمنان دین و قرآن و بیگانگان کرامت و انسانیت تداوم و ماندگاری باورهای دینی و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی را بر نمی‌تابند، تصریح کرد: دشمن با تمام توان و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات به دنبال تضعیف و ایجاد انحراف در ارزش‌ها و گرایش‌های مردم به ویژه نسل جوان هستند.

محمدپناه خاطرنشان کرد: ناکارآمد نشان دادن دین و ترویج شبهات و القائات انحرافی از مهمترین اهداف دشمنان است که برای تحقق آن برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی بر پایه قرآن و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را یکی از کارسازترین راهکارهای مقابله با توطئه‌ها نرم دشمنان است، افزود: این مهم موجب ایجاد قدرت تحلیل منطقی در بین افراد جامعه به ویژه قشر جوان جامعه می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کردستان در پایان بیان داشت: به منظور تحقق این مهم دوره‌های آموزشی مبانی اندیشه اسلامی در قالب طرح ولایت استانی برگزار می‌شود و امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها شاهد عمق بخشی کیفی و تاثیرگذاری هرچه بیشتر این آموزه‌ها در بین دانشجویان استان باشیم.

انتهای پیام/79002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول