اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

تجلیل از مادر شهید خرم‌جاه در خور صبر 27 ساله‌اش باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: تجلیل و تقدیر از مادر شهید «ایرج خرم‌جاه» باید به گونه‌ای باشد تا قدردان چشم‌انتظاری 27 ساله مادر این شهید بزرگوار باشیم.

تجلیل از مادر شهید خرم‌جاه در خور صبر 27 ساله‌اش باشد

علیرضا قاسمی‌فرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: با اعلام شناسایی قطعی شهید «ایرج خرم‌جاه» با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در سطح استان برای برگزاری مراسم ویژه و درخور نام این شهید بزرگوار در همدان تدارک‌ لازم دیده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این موضوع در شهرستان بوده مدیریت و اجرای مطلوب مراسم استقبال از خانواده شهید و حضور در گلزار شهداء بر عهده فرمانداری شهرستان گذاشته شده و مجموعه استانداری با تدابیر ویژه‌ای بحث نظارتی را در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان یادآور شد: در جلساتی با مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس همدان، تأکید بر اینکه از ظرفیت‌های موجود استان برای تجلیل از مقام شامخ این شهید و خانواده‌ها به خصوص مادر بزرگوار شهید «ایرج خرم‌جاه» استفاده شود، در نظر گرفته شده است.

به گفته وی با هماهنگی مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری سعی شده تا بانوان شاغل در ادارات مختلف و همچنین بانوان مشاور مدیران کل سازمان‌ها در مراسم استقبال از خانواده و مادر شهید «ایرج خرم‌جاه» حضور گسترده داشته باشند.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: برجسته کردن نقش مادر شهید و اجر نهادن به چشم انتظاری 27 ساله این مادر در دوری و فراغ از فرزند شهیدش باید به نحو مطلوب و درخور نام فرهنگ دارالمؤمنین همدان صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از خانواده شهید «ایرج خرم‌جاه» و برپایی گرامیداشت این شهید ارزشمند عصر پنج‌شنبه ساعت 18 در گلزار شهدای همدان برگزاری می‌شود که حضور مادران، خواهران و همسران شهدا در کنارم مادر این شهید گرانقدر جلوه‌بخش این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/89020/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول