اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار شهرستان فیروزکوه

خبرگزاری فارس شرق استان تهران تجلیل شد

مسئولان شهرستان فیروزکوه بالاخره به یاد افتادند که روزی به نام خبرنگار نیز در تقویم رسمی کشور وجود دارد و فرماندار شهرستان فیروزکوه با گذشت 15 روز از روز خبرنگار، از خبرگزاری فارس شرق استان تهران تجلیل کرد.

خبرگزاری فارس شرق استان تهران تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه ظهر امروز در آیینی از شماری از خبرنگاران فعال این شهرستان از جمله خبرنگاران خبرگزاری فارس شرق استان تهران تقدیر کرد.

ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه در لوح سپاسی خطاب به سپیده سیر، سرپرست خبرگزاری فارس شرق استان تهران آمده است: ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی‏بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و موثق به تصویر عینی از واقعیت تلاش کرده‏‏اید و در راه دست‏یابی به اطلاعات حقیقی همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه‏ای با رعایت احترام به حق فردی، حفظ حریم و اسرار خصوصی و شئون انسانی که مطابق با قوانین ملی و بین‏المللی مربوط به حفظ حقوق شهرت با معیارهای اخلاق است، اهتمام ورزیده‏اید، تشکر می‏کنم و به پاس صداقت و امانت و در کمال شرافت و فضیلت این لوح سپاس تقدیم حضورتان می‏شود.

وی همچنین در این لوح سپاس عنوان کرده است: از ایزد متعال آرزو دارم تا یاریمان کند و در هر شرایط مدافع ارزش‏های عام انسانی جهت پیشرفت مسائل اجتماعی و رهایی ملی، مسیر مطلوب میسر شود.

انتهای پیام/2568/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول