اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه قم

ائمه جماعات و فرماندهان بسیج برتر مساجد استان قم تجلیل شدند

نشست مشترک ائمه جماعات و فرماندهان بسیج مساجد استان قم عصر امروز برگزار شد و طی آن از برترین فرماندهان و ائمه جماعت تجلیل شد.

ائمه جماعات و فرماندهان بسیج برتر مساجد استان قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این نشست آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و جمعی از ائمه جماعات و فرماندهان بسیج مساجد استان قم حضور داشتند.

در ابتدای مراسم و پس از شعرخوانی یکی از شعرای جوان استان قم، سید جواد هاشمی، مسئول بسیج مساجد و محلات استان قم به سخنرانی پرداخت و گفت: بنا به پیشنهاد جمهوری اسلامی و با تصویب سازمان کنفرانس اسلامی 21 آگوست برابر با 30 مرداد که مصادف با به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان توسط صهیونیست‌هاست به نام روز مساجد نامگذاری شده است.

در ادامه آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور طی سخنانی به جایگاه مساجد در اسلام اشاره کرد و گفت: اسلام هدایت نهایی را برای بشر به ارمغان آورده و جایگاه مقدسی به نام مسجد را برای مسلمانان تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم در 28 مورد از مساجد نام برده است گفت: در اسلام راجع به ساخت مسجد تاکید فراوانی شده است؛ در روایتی آمده است اگر کسی مسجدی را به اندازه آشیانه پرنده‌ای بنا کند خداوند در بهشت برای او خانه‌ای مهیا خواهد کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور کارکرد رسانه‌ای مساجد را مورد توجه قرار داد و گفت: مساجد پیامی مثبت و همگانی دارند و در قلب‌های مومنان نفوذ می‌کنند؛ مسجد یک رسانه بزرگ در اختیار مسلمانان است.

در پایان این نشست هم با اهدای لوح و جوایزی از برترین و فعال‌ترین ائمه جماعات و فرماندهان بسیج مساجد استان قم تجلیل شد.

انتهای پیام/78004/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول