اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

امسال محیط طرح ولایت در اصفهان همراه با تقویت علم و باور دینی است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: امسال محیط طرح ولایت در اصفهان از سوی مسئولان به گونه‌ای برنامه ریزی و محیا شده که جوانان در کنارخودسازی می‌توانند به بحث تقویت علم و باور دینی بپردازند.

امسال محیط طرح ولایت در اصفهان همراه با تقویت علم و باور دینی است

حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره لزوم برگزاری طرح‌هایی چون طرح ولایت کشوری بسیج دانشجویی، که در دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است، این چنین اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهمی که لازم است محیط‌های دانشگاهی و فضاهای حوزه‌های علمیه به آن بپردازند، کادرسازی است.

وی در ادامه با توضیح اینکه داشتن دغدغه کادرسازی برای انقلاب اسلامی از بین جوانان کشور به یک ضرورت تبدیل شده است، گفت: ساختن جوانان به عنوان یک نیروی هم متخصص و هم متعهد برای نظام و انقلاب بسیار با اهمیت است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: برگزاری چنین طرح‌هایی چون طرح ولایت و طرح‌های معرفتی دیگر برای جوانان بسیار در روند کادرسازی نیروهای همتراز انقلاب موثر است.

وی تصریح کرد: لزوم استمرار جلسات و تجمعات جوانان شرکت کننده در طرح ولایت در طول سال و حداقل در هر فصل یکبار نیز از موضوعات پراهمیتی است که مسئولان در راستای تحکیم و تقویت هر چه بیشتر مبانی اندیشه اسلامی و مباحث تربیتی آموخته به این جوانان باید برای آن برنامه‌ریزی کنند.

ارزانی اضافه کرد: از دیدگاه من ضرورت بیان مباحث و مسائلی چون تبیین ضرورت دین و جایگاه آن در زندگی فردی - اجتماعی، مسئله آشنایی با ابعاد مختلف دین، همه مباحث اخلاقی که ما امروز در جامعه به آن نیاز داریم، کیفیت برخورد با دیگران، روش‌های تعامل با اقشار مختلف در جامعه و مدیریت کلان جامعه در عرصه‌های مختلف دینی، برای جوانان بسیجی و دانشجو در چنین طرح‌هایی مانند طرح ولایت بسیار زیاد است.

وی از افسوس خود برای عدم برگزاری طرح ولایت در زمان جوانی خود گفت و بیان کرد: فضای آماده و محیا شده در طرح ولایت، برای جوانان بسیجی و دانشجو، بهترین فرصت رابرای تزکیه نفس و خودسازی فراهم کرده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: امسال محیط طرح ولایت در اصفهان از سوی مسئولان به گونه‌ای برنامه ریزی و محیا شده است که جوانان در کنار خودسازی خود می‌توانند به بحث تقویت علم و باور دینی بپردازند.

انتهای پیام/63001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول