اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش بسیج دانشجویی و همکاری سپاه ناحیه ساری

پنجمین دوره طرح ولایت با اعزام 250 نفر از دانشجویان به مشهد مقدس آغاز شد

پنجمین دوره طرح ولایت با تلاش بسیج دانشجویی و همکاری سپاه ناحیه ساری با اعزام 250 نفر از دانشجویان به مشهد مقدس آغاز شد.

پنجمین دوره طرح ولایت با اعزام 250 نفر از دانشجویان به مشهد مقدس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، با تلاش بسیج دانشجویی و همکاری سپاه ناحیه ساری پنجمین دوره طرح ولایت با اعزام دومین دوره اردویی سفر به مشهد مقدس به استعداد 250 نفر از برادران دانشجو افتتاح شد.

دبیر همایش طرح ولایت بسیج دانشجویی مازندران به تشریح فعالیت‌های این طرح پرداخت و گفت: طرح ولایت، دوره‌های آموزشی تربیتی و اخلاقی است که در راستای منویات مقام معظم رهبری بر مبنای عمق بخشی معرفتی و بصیرتی در میان قشر دانشجو برای ایجاد بستر مناسب در آشنا کردن افراد دانشجو با مبانی اندیشه‌های اسلامی با هدف رسالت برنامه‌های بسیج با گزارش مباحث بصیرتی، اخلاقی و تقویت روحیه معنوی انجام می‌گیرد.

مهدی مکرم با یادآوری برگزاری دومین دوره برنامه‌های اردویی سفر به مشهد و اعزام قریب به 500 دانشجوی برادر و خواهر در تاریخ‌های متفاوت و مجزا افزود: براساس سهمیه‌هایی که از دانشگاه‌های استان در راستای برنامه اردویی تعیین کردیم تعداد 230 نفر از مجموع یاد شده را برادران و مابقی را خواهران دانشجو تشکیل می‌دهند که دوره‌های آموزشی اردویی هر یک از قشرهای برادران یا خواهران با مدت مشابه 14 روز از 22 مرداد تا چهار شهریور ماه برای برادران و از شش شهریور تا 19 شهریور ماه برای خواهران دانشجوی بسیجی در نظر گرفته شده است.

وی هدف از برگزاری اردوی سفر به مشهد را زیارت هشتمین امام مسلمانان، شیعیان جهان و تقویت روحیه ایمانی و اعتقادی مومنان به ولایت و توسل جستن از امام رضا(ع) در درک واقعی برنامه‌های آموزشی با سر فصل‌ها و موضوعات معرفتی و بصیرتی تربیتی اخلاقی یاد کرد و افزود: در برنامه آموزشی سعی کردیم از بهترین و مجرب‌ترین اساتید استانی و کشوری برای دانشجویان استفاده کرد و در کنار برنامه‌هایی از قبیل مسابقات فرهنگی، گشت‌های سیاحتی و تفریحی را هم برای عزیزان دانشجو اجرایی کنیم.

مکرم با اشاره به همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، آزاد و دولتی با بسیج دانشجویی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این دوره‌ها بسترهای مناسب تربیت نیروهای مومن متعهد و متخصص هم‌طراز خواسته‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت پذیرد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول