اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین خبر داد

حضور 550 دانشجو در پنجمین دوره طرح ولایت قزوین

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: 550 نفر از دانشجویان استان قزوین و زنجان در پنجمین دوره طرح ولایت با شعار «چیزی به صبح باقی نمانده» شرکت کردند.

حضور 550 دانشجو در پنجمین دوره طرح ولایت قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی برزگر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح ولایت که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: 550 نفر از دانشجویان استان‌های قزوین و زنجان در پنجمین دوره طرح ولایت از تاریخ بیست و یکم تا سی و یکم به مدت 11 شب شرکت کردند.

وی با بیان اینکه 350 نفر از خواهران دانشجو و 200 نفر از برادران دانشجو در پنجمین دوره طرح ولایت شرکت کردند، بیان کرد: سهم حضور دانشجویان از استان قزوین 400 نفر و زنجان 150 نفر بوده است.

اجرای 110 برنامه در طرح ولایت

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در پنجمین دوره طرح ولایت برای دانشجویان برگزار می‌شود، اضافه کرد: 110 برنامه در مدت 11 شب برای آنان برپا می‌شود.

برزگر عنوان کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی، معرفتی پنجمین دوره طرح ولایت و سیاسی در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برای دانشجویان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های طرح ولایت با دقت و برنامه‌ریزی دقیق در راستای تحقق افزایش بصیرت دانشجویان صورت می‌گیرد، ابراز داشت: با اجرای این برنامه‌ها دانشجویان آمادگی همه جانبه برای شرکت در حلقه‌های صالحین را به دست می‌آورند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: اجرای برنامه‌های طرح ولایت برای دانشجویان می‌تواند آنان را به عنوان نیروهای نسل سوم و چهارم برای دفاع از ارزش‌های اسلامی به درستی تربیت کند تا زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) در جامعه باشد.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های طرح ولایت برای دانشجویان و طلبه‌ها آنان را به روشی تربیت می‌کند که هر لحظه‌ از زندگی آنان الگو گرفته از ائمه‌اطهار (ع) باشد.

خودسازی دانشجویان از اهداف طرح ولایت در قزوین

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه دانشجویان افسران جبهه نرم هستند، بیان کرد: آنان با استفاده بهینه از برنامه‌های فرهنگی، معرفتی و سیاسی طرح ولایت می‌توانند اطلاعات و آگاهی‌های خودشان را نسبت به مسایل مختلف ارتقا دهند.

برزگر با بیان اینکه دانشجویان ولایی با افزایش اطلاعات می‌توانند به سؤالات و شبهات در دانشگاه‌ها پاسخ دهند، ادامه داد: آنان با کسب این اطلاعات بصیرت خود را ارتقا داده و می‌توانند آن‌ها را به سایر دانشجویان انتقال دهند.

این مسئول خودسازی و ارتقای مبانی اندیشه اسلامی را از جمله اهداف طرح ولایت دانشجویی عنوان کرد و گفت: دانشجویان با بهره‌مندی از برنامه‌های مختلف این طرح می‌توانند این هدف را محقق کنند.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول