اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز میلاد حکیم هزاره‌ها صورت می‌گیرد

تجلیل از پزشکان نمونه همدان/ حضور 840 پزشک و داروساز در مراسم روز پزشک

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از برگزاری مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان نمونه همدانی همزمان با اول شهریور ماه خبر داد.

تجلیل از پزشکان نمونه همدان/ حضور 840 پزشک و داروساز در مراسم روز پزشک

علی‌اصغر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به تجلیل از پزشکان شهرستان همدان در اول شهریورماه، افزود: این مراسم به صورت مجزا در شهرستان‌های دیگر استان همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور 840 پزشک و داروساز زیر پوشش نظام پزشکی و حوزه درمانی بیمارستان‌های شهرستان همدان در مجتمع تفریحی فرهنگی باغ دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

*آمادگی برای برگزاری مطلوب روز پزشک و داروسازی

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از تشکیل جلسات هماهنگی به منظور برگزاری بهتر این برنامه خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی این برنامه را با مشارکت بسیج جامعه پزشکی، نظام پزشکی همدان و بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: ستاد برگزاری مراسم روز پزشک پیشنهاد کرد که در اثنای برگزاری این برنامه، از کلیپ‌های مربوط به زندگی ابن‌سینا استفاده شود.

سلیمانی به برنامه‌های بزرگداشت روز حکیم زکریای رازی و روز داروسازی پرداخت و یادآور شد: مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان همدان به طور همزمان با روز پزشک برگزار می‌شود.

*تقدیر ویژه از پزشکان روستاها

وی افزود: تلاش بر این بوده تا در این مراسم از پزشکانی که در شهرستان‌ها و روستاهای استان دلسوزانه مشغول به خدمت هستند، به طور ویژه تقدیر شود.

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از 26 پزشک و داروساز معتمد و نمونه از نظر اخلاقی، حرفه‌ای و با سابقه فعالیت مناسب تجلیل می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: این مراسم هر ساله از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در راستای ارج نهادن به مقام پزشکان و تجلیل از تلاش این قشر در حوزه بهداشت و درمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2499/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول