اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

هجمه‌های فرهنگی نسل‌های آینده را تهدید می‌کند

مشاور فرهنگی مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: نسل‌های آینده در معرض تهدید هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارند.

هجمه‌های فرهنگی نسل‌های آینده را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام یوسف مصطفوی ظهر امروز در جلسه آسیب‌شناسی دختران، ضمن تبریک روز دختر اظهار داشت: مسائلی که به دختران و خانواده‌ها آسیب می‌رساند و آنها را تهدید می‌کند از مهم‌ترین دلایل تشکیل این جلسه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسائل مانع حیات سالم اجتماعی می‌شود، تصریح کرد: خانواده‌هایی که پشتوانه روانی سالمی داشته باشند در تربیت انسان‌های فرهیخته و سالم موفق هستند.

مشاور فرهنگی مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه اگر آسیب‌های موجود در جامعه پنهان شود، هرگز مشکلات رفع نمی‌شود، افزود: کتمان این آسیب‌ها کار اشتباهی است.

مصطفوی با اشاره به اینکه در برخی از مناطق مفرح شهر زنجان آسیب‌های بسیار جدی مطرح است، اضافه کرد: این موضوع نشان‌دهنده این است که یک حرکت سرطانی بسیار نرم در درون و قلوب مردم رخنه کرده است.

وی ابراز داشت: برخی از زنان در جامعه دچار آسیب‌هایی هستند که آن را فرهنگ تلقی می‌کنند، در چنین شرایطی از دختران چه انتظاری می‌توان داشت.

مشاور فرهنگی مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی امروز ضد سلامت حیات است، ادامه داد: این مسائل باید بسیار جدی گرفته شود.

مصطفوی تاکید کرد: با وجود هجمه‌های نرم و لطیفی که همه فرهنگ‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است نسل‌های آینده در معرض تهدید هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در جامعه افت بسیاری داشته، ادامه داد: باید ارتباط بین پسر و دختر که منجر به آسیب می‌شود، جدی تلقی شده و ارتباط‌ها به صورت اصولی تعریف شود.

در ادامه این جلسه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه به مناسبت روز دختر، مسائل دختران مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد، متذکر شد: پاک کردن مسائل و کتمان کردن آن، مسئولان را از رفع مشکلات و پرداختن به آن غافل می‌کند.

آذر آوازه اذعان داشت: باید مسائل بدون پنهان‌کاری بیان و راه‌حل‌هایی برای آن پیدا شود.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول