اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

انتقال صحیح فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید جامعه انتظار من است

رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: انتظار من انتقال صحیح فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید جامعه است و باید این امر هرچه بهتر و با دقت بیشتر با مخاطب‌شناسی صحیح صورت پذیرد.

انتقال صحیح فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید جامعه انتظار من است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار بهمن کارگر ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان همیشه عظیم بوده و باعظمت هم خواهد ماند.

وی ادامه داد: اصفهان در تاریخ ایران همیشه درخشیده و در دوران دفاع مقدس دوچندان بیشتر درخشید و اکنون خدا را شاکریم که چنین مردمی داریم و از خداوند منان توفیق بیشتر برای خدمت به خانواده‌های شهدا را خواستاریم.

رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور عنوان کرد: اصفهان نگین درخشان جمهوری اسلامی ایران است و از افتخارات این استان، حضور بسیجیان و فرماندهان شاخص دفاع مقدس در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور از این استان است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی امنیت کردستان خود را در جنگ تحمیلی، مدیون فرماندهان و نیروهای رزمنده اصفهان است.

کارگر در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره روحانیون مبارز اصفهانی همچون آیت‌الله اشرفی اصفهان یادآور شد: یکی از ضعف‌ها و غفلت‌های ما در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این است که نسبت به نقش روحانیت در هشت سال جنگ تحمیلی کوتاهی کرده‌ایم.

وی خطاب به رئیس جدید اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، ابراز داشت: یکی از اموری که باید در دوران خدمت خود به آن اهتمام ورزید، نقش روحانیت در دفاع مقدس است.

رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به 24 هزار شهید اصفهان و 45 هزار جانباز اصفهانی، از افتخارات خود را در دفاع مقدس درخدمت بودن فرماندهان نخبه و بی‌نظیر اصفهانی درغرب و جنوب کشور عنوان کرد و اصفهان را یکی از استان‌های محوری کشور دانست.

وی، خطاب به مسئولان سیاسی-انتظامی استان و نمایندگان شهرداری و استانداری اصفهان گفت: راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس یکی از مطالبات جدی مردم اصفهان است که هنوز بعد از 14 سال کار هنوز افتتاح و تکمیل نشده است.

کارگر اذعان داشت: این انتظار از رئیس جدید اداره‌کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس اصفهان می‌رود که با مشایعت و مشاورت مسئولان و نمایندگان استان به تحقق این امر مهم بپردازد.

وی، دومین انتظار خود را انتقال صحیح فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید جامعه بیان کرد و اذعان داشت: باید این امر هرچه بهتر و بادقت بیشتر با مخاطب‌شناسی صحیح صورت پذیرد.

رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان از زحمات هفت ساله سید احمد موسوی، رئیس سابق اداره حفظ آثار اصفهان تشکر و قدردانی کرد و با آرزوی موفقیت برای این فرد در سنوات آتی، موفقیت رئیس جدید اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان را از خداوند خواستار شد.

انتهای پیام/63001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول