اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دهدشت:

ضعف حمایت مالی عامل بی‌رونق شدن محصولات فرهنگی در کهگیلویه است

مدیر آموزش و پرورش دهدشت نقش محصولات فرهنگی در پیشگیری از مواد مخدر را بی‌بدیل دانست و با تأکید بر لزوم اختصاص اعتبار در این مورد گفت: محصولات فرهنگی در شهرستان ما به دلیل از رونق افتادن تأثیر چندانی ندارند.

ضعف حمایت مالی عامل بی‌رونق شدن محصولات فرهنگی در کهگیلویه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده ظهر امروز در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار داشت: مبارزه فرهنگی با مواد مخدر باید به صورت جدی دنبال شود.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت آموزش و پرورش را نهادی اثرگذار برای اجرای برنامه‌های پیشگیری از سوء مصرف مواد و سایر آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: نقش آموزش و پرورش با توجه به رسالت خود و به دلیل ارتباط مستمر و طولانی با کودکان و نوجوانان و خانواده آنان بی‌بدیل است.

فاطمی‌زاده با بیان اینکه محصولات فرهنگی به خاطر از رونق افتادن تأثیر چندانی در پیشگیری از معضلات اجتماعی ندارند اذعان داشت: باید نگاه حمایتی مالی با در نظر گرفتن اعتبار برای این مهم وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم تخصیص اعتبار مناسب برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی ادامه داد : آنچه در شهرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر و سایر معضلات اجتماعی انجام می‌گیرد کارهای سلیقه‌ای است و اگر در استان اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود ما اطلاع نداریم.

این مسئول نگاه حمایتی و اجتماعی در برخورد با عوامل اعتیاد را کم‌رنگ خواند و اذعان داشت: در سیستم‌های اداری برخورد مناسبی با معتادان صورت نمی‌گیرد.

فاطمی‌زاده با اشاره به اینکه بخشی از دوره ضمن خدمت آموزشی که قرار است از دوم شهریور ماه برگزار شود به بحث مواد مخدر اختصاص داده می‌شود افزود: آموزش و پرورش به رسالت خود در راستای مبارزه با مواد مخدر عمل خواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش فرهنگ در گسترش آموزه‌های دینی ابراز داشت: جامعه اسلامی نباید نسبت به مبارزه فرهنگی با مواد مخدر بی‌تفاوت باشد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت خواستار گسترش جامعه هدف آموزش‌های پیشگیری از مواد مخدر از سوی بهزیستی شد و گفت: باید به سمت و سویی برویم که این آموزش‌ها برای کسانی‌که در معرض آسیب هستند برگزار شود و صرفاً به برگزاری جلسه و شرکت گروه ثابت در آموزش‌ها اکتفا نشود.

فاطمی‌زاده نقش هنرهای نمایشی در مبارزه با مواد مخدر را مؤثر دانست و تصریح کرد: اجرای تئاتر خیابانی نسبت به تئاتر در سالن‌های نمایش بهتر جواب می‌دهد.

انتهای پیام/82016/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول