اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه همایش خانواده در فرهنگ رضوی خبر داد

ارسال 336 مقاله به همایش علمی پژوهشی خانواده در فرهنگ رضوی

مسئول دبیرخانه دومین همایش علمی پژوهشی خانواده در فرهنگ رضوی کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی اظهار کرد: از ابتدای فراخوان این همایش تاکنون 336 مقاله به دبیرخانه این همایش واصل شده است.

ارسال 336 مقاله به همایش علمی پژوهشی خانواده در فرهنگ رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حبیب الله آسوده در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارکرد: همایش علمی پژوهشی اقتصاد خانواده در فرهنگ رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) محسوب می‌شود که کمیته امداد مسئول برگزاری آن است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش با محوریت مددکاری و توانمندسازی خانواده، اقتصاد و توانمندسازی، صله رحم و توانمندسازی خانواده و محوریت ویژه با عنوان اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی برگزار می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد استان خراسان رضوی گفت: با توجه به درخواست متقاضیان مهلت ارسال مقاله به این دبیرخانه تا پایان مرداد ماه سال‌جاری تمدید شده است که افرادی که تمایل به شرکت در این همایش را دارند بتوانند مقالات خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

آسوده با بیان این مطلب که فرآیند داوری مقالات آغاز شده است، تصریح کرد: مقالات به صورت بی نام و توسط 2 داور مرتبط با هر محوری مورد داوری قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در این همایش 13 داور از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های فردوسی مشهد، آزاد اسلامی واحدهای مشهد، قوچان و بیرجند و جامعه المصطفی العالمیه همکاری دارند.

مسئول دبیرخانه این همایش ادامه داد: هیئت داوران این همایش اساتید رشته های علوم قرآن و حدیث، اقتصاد، مددکاری اجتماعی و روان شناسی می‌باشند.

قائم مقام کمیته امداد به ارسال مقاله از طریق پایگاه اینترنتی  madadcnf.ir اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون به این همایش 336 مقاله واصل شده است در حالی که در اولین دوره این همایش 304 مقاله واصل شده بود.

آسوده از انتشار مقالات پذیرفته شده در این همایش خبر داد و ابراز داشت:  پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ارسال، 350 مقاله به این دبیرخانه واصل شود.

لازم به ذکر است، این همایش 21 شهریور ماه سال‌جاری و همزمان با دهه کرامت در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول