اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد

جشنواره فرهنگی یادواره پیامبر اعظم (ص) در قزوین برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی یادواره پیامبر اعظم (ص) با هدف ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌های زیرپوشش این نهاد برگزار شد.

جشنواره فرهنگی یادواره پیامبر اعظم (ص) در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت صفری ظهر امروز در نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی یادواره پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: این جشنواره در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای آن مبنی بر تأکید ایشان نسبت به گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی در کمیته امداد امام خمینی برگزار شده است.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی یکی از مهم‌ترین اهدافی است که این جشنواره دنبال می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین ایجاد روحیه نشاط، تعالی، خروج از انزوا، امیدواری، فرهنگ کار و تلاش، تحصیل و توانمندی خانواده‌ها را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

صفری با اشاره به دیگر اهداف این جشنواره بیان کرد: شناسایی استعدادها و جهت‌دهی به آن، گشودن دریچه و نگاهی نو به قرآن کریم و استفاده از آیات آن برای افزایش فرهنگ رفتاری در خانواده‌های زیرپوشش این نهاد مقدس از اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.

این مسئول با اشاره به سفارشات رهبر معظم انقلاب به جوانان ایرانی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره سه نکته تحصیل، تهذیب و ورزش را به جوانان ایرانی توصیه می‌کنند که باید مورد توجه آنان قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین ادامه داد: در عصر حاضر پشتوانه قدرت، توانایی و قدرت علمی است و هر کشوری که سریع‌تر به فرمول‌های علمی دست یابد و آن را به کار گیرد، موازنه قدرت را به نفع خود در دنیا رقم می‌زند.

صفری با بیان اینکه در هر کشوری جوانان آن کشور سرمایه‌های ارزشمندی هستند که سکان‌دار پیشرفت و تحولات عظیم در آن کشور به شمار می‌روند، اضافه کرد: به همین دلیل است که امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی دارند با ابزارهایی که باب طبع جوانان است آن‌ها را مشغول کنند تا از پیشرفت و تعالی باز بمانند.

این مسئول ادامه داد: بنابر این باید با دشمنان نظام مقابله کرد و لازمه این مقابله این است که از اکنون خودسازی علمی، اخلاقی و جسمی را شروع کنید تا در آینده‌ای نه چندان دور جزو جوانان ارزشمندی باشید که در تحولات کشور سهیم هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: کمیته امداد این افتخار را دارد که برای رشد و تعالی تعدادی از جوانان این مرز و بوم نقش ایفا کند.

صفری افزود: افتخار این نهاد مقدس این است که می‌تواند بستری ایجاد کند که در حوزه تحصیلی، فرهنگی و کسب مدارج عالی علمی موفق عمل کند.

این مسئول اضافه کرد: به طوری که در حال حاضر تعدادی از دانشجویان زیرپوشش این نهاد مقدس در مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی در حال تحصیل هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین ادامه داد: در جامعه امروز حتی مسئولانی را می‌بینیم که در گذشته بنا به دلایل مختلف عضوی از خانواده بزرگ این نهاد بودند که با استفاده از بسترهایی که این نهاد برای آنان فراهم کرده بود و تلاش و همت خود به مدارج عالی علمی دست یافتند و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنند.

صفری نگاه کمیته امداد امام خمینی در مسائل تربیتی را یک نگاه استراتژیک خواند و افزود: ارائه هر گونه خدمات در حوزه تربیتی و تحصیلی به افراد زیرپوشش این نهاد مقدس هزینه‌کرد نیست بلکه سرمایه‌گذاری پرسود تلقی می‌شود که ثمرات آن در آینده به فرد و جامعه بر می‌گردد.

انتهای پیام/77010/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول