اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

رشد فرهنگ در سایه ارتقای رسانه امکان‌پذیر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رشد فرهنگ در سایه رشد و تعالی رسانه امری امکان‌پذیر و شدنی است.

رشد فرهنگ در سایه ارتقای رسانه امکان‌پذیر است

حجت‌الاسلام محمد باقرکریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت:رسانه‌های گروهی اعم از خبرگزاری‌ها و مطبوعات در انتقال ارزش‌ها تاثیر زیادی دارند.

وی با اشاره به اینکه انتقال ارزش‌های دینی، فرهنگ ایثار و شهادت همچنین صیانت از آرمان‌های انقلاب وظیفه رسانه‌های جمعی است، افزود: چنانچه رسانه‌ها از نگاه و دید وسیع برخوردار شوند، می‌توانند در جامعه هم تاثیرهای ژرف بر جای گذارند.

کریمی با بیان اینکه با هدف رشد رسانه‌ها در بازه‌های زمانی مختلف نسبت به برگزاری جشنواره اهتمام می‌شود، ادامه داد: هفتمین جشنواره مطبوعات استان را امسال برگزار می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در این جشنواره شرکت‌ می‌کنند، بیان داشت: در سه بخش خبر یا مصاحبه خبری، عکس خبری، گزارش، مقاله و یادداشت می‌توانند شرکت کنند.

وی اضافه کرد: آثاری که از مرداد ماه سال 1391 تا اول شهریور سال 1392 در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری منتشر شده است، قابل شرکت دادن در این جشنواره هستند.

کریمی با اظهار به اینکه جوایزی به نفرات برگزیده اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: به نفر نخست پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال، نفر سوم نیز 2 میلیون ریال هدیه نقدی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/61002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول