اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی خبر داد

پذیرش دانشجویان ایرانی خارج از کشور در دانشگاه علم و فرهنگ بجنورد

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از پذیرش دانشجو در دانشگاه علم و فرهنگ این واحد، ویژه دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور خبر داد.

پذیرش دانشجویان ایرانی خارج از کشور در دانشگاه علم و فرهنگ بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، رضا شاهین‌فر اظهار کرد: دانشگاه علم و فرهنگ مرکز بجنورد جهاد دانشگاهی، از میان دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور، در 9 رشته مقطع کارشناسی ارشد و چهار رشته مقطع کارشناسی پیوسته دانشجو می‌پذیرد.

وی رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه را مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مدیریت MBA، مدیریت آموزش عالی، جغرافیا، برنامه‌ریزی توریسم، طبیعت‌گردی (اکوتوریسم)، مدیریت جهانگردی و گردشگری مذهبی عنوان کرد.

شاهین‌فر افزود: همچنین این دانشگاه در چهار رشته کارشناسی مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، حسابداری و مدیریت بازرگانی دانشجو می‌پذیرد.

وی توضیح داد: هیئت‌رئیسه دانشگاه علم و فرهنگ به دنبال مشکلات ارزی که از سال گذشته برای تعدادی از دانشجویان ایرانی خارج کشور ایجاد شد، جلسات متعددی پیرامون این موضوع برگزار کرد و نھایتا این توافق حاصل شد که درخواست‌ھای انتقال دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در خارج از کشور در شورای انتقال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بررسی شود.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی اظهار کرد: در این راستا، داوطلبان در صورت احراز شرایط در یکی از مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در  مراکز دانشگاه علم و فرهنگ، مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی گفت: دانشگاه علم و فرهنگ هیچ محدودیتی برای نقل و انتقال دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج از کشور در کدرشته‌های موجود نداشته و آماده پذیرش دانشجویان در تمام مقاطع است.

شاهین‌فر اضافه کرد: البته دانشجویانی که رشته تحصیلی آن‌ھا در دانشگاه علم و فرهنگ و مراکز وابسته وجود ندارد، می‌توانند درخواست انتقال توأم با تغییر رشته را به شورای انتقال دانشگاه ارائه کنند.

وی گفت: داوطلبان تا پایان مردادماه مهلت دارند که پس از تکمیل فرم تقاضانامه انتقال که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.usc.ac.ir گذاشته شده است، مدارک لازم را اسکن و از طریق پست الکترونیک به آدرس sti@usc.ac.ir ارسال کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شورای انتقال دانشجویان خارج به داخل دانشگاه علم و فرهنگ پس از بررسی درخواست‌ھا درباره پذیرش یا عدم پذیرش دانشجو تا پیش از آغاز نیمسال اول سال تحصیلی (15 شھریور) اظھار نظر می‌کنند.

انتهای پیام/63002/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول