اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد

ضعف آموزش و پرورش برای گرفتن مصوبه از کارگروه فرهنگی اجتماعی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: آموزش و پرورش در ارائه طرح به کارگروه فرهنگی اجتماعی ضعیف عمل کرده است.

ضعف آموزش و پرورش برای گرفتن مصوبه از کارگروه فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی جعفری بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش استان زنجان از آغاز سال‌جاری با اشاره به مصوبات موجود در این شورا برای گازرسانی مدارس اظهار داشت: ابن مصوبات باید به قوت خود باقی بماند.

وی بر تعهد شرکت گاز برای عملیاتی کردن مصوبه موجود در مورد گازرسانی به مدارس افزود: شرکت گاز باید با رفع مشکلات اعتبار مورد نیاز برای عملیاتی کردن مصوبات را تامین کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه ممکن است شرکت گاز نتواند در موعد مقرر به تعهدات خود در قبال گازرسانی به مدارس عمل کند، ادامه داد: با این وجود این مصوبات نباید لغو شود.

وی به گزارش‌های ارائه شده توسط مدیران پردیس‌های شهید بهشتی و الزهرا دانشگاه فرهنگیان زنجان اشاره و اضافه کرد: با توجه به بسته شدن بودجه امور فرهنگی استان در کارگروه اجتماعی خیلی نمی‌توان در مورد مشکلات مالی اعلام شده کاری کرد.

جعفری با بیان اینکه دستگا‌ها با توجه به طرح‌هایی که به کارگروه فرهنگی اجتماعی آورده بودند، موفق به گرفتن مصوبه شده‌اند، تاکید کرد: آموزش و پرورش در این مورد بسیار ضعیف عمل کرده است.

وی با میسر دانستن امکان تخصیص بودجه در کارگروه فرهنگی اجتماعی به امور عمرانی تصریح کرد: این کارگروه مصوباتی را در این مورد هم داشته است بنابراین اگر آموزش و پرورش مشکلات مالی توسعه فضا و تجهیزات مورد نیاز خود را در دانشگاه فرهنگیان به کارگروه می‌آورد، می‌توانست در این مورد مصوبه تصویب و به شورای عالی برنامه‌ریزی استان ارائه کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان بر لزوم چاره‌جویی برای مشکلات اعتباری دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: به نظر می‌رسد امکان تحقق این درخواست‌ها تا مهر ماه به دلیل دیر مطرح شدن وجود ندارد.

وی خطاب به مدیر پردیس شهید بهشتی گفت: طرح توسعه فضای دانشگاه باید همراه با طرح قابل قبول ارائه شود تا استان بسته به امکانات به آن کمک کند.

جعفری به جلسات برگزار شده برای رفع مشکل مدرسه خلیج فارس واقع در شهرک غرب زنجان اشاره و تصریح کرد: مسئولان پروژه قول عمل به تعهدات خود را تا بازگشایی مدارس داده بودند با این وجود می‌توان هر چه زودتر جلسه‌ای در این مورد تشکیل و مشکلات را برای رفع آنها بررسی کرد.

وی با تاکید بر تلاش همه مسئولان برای کمک به رفع مشکلات آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس اضافه کرد: این تلاش‌ها شامل دانشگاه فرهنگیان هم می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول