اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

17 کانون فرهنگی هنری در خرم‌دره فعالیت می‌کند

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: 17 کانون فرهنگی هنری در این شهرستان فعالیت می‌کند.

17 کانون فرهنگی هنری در خرم‌دره فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جذب جوانان و نوجوانان ظرفیت بالایی دارند، اظهار کرد: مسئولان وظیفه دارند آنچه در توان دارند برای توسعه این اماکن به کار بگیرند.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند مساجد در نزد مردم گفت: باید شرایطی فراهم شود که والدین با اشتیاق فرزندان خود را به کانون‌های فرهنگی و دینی هدایت کنند‌.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: باید فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌ها و نقش آن‌ها در جامعه به وسیله رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی شود‌.

وی از اداره ورزش و جوانان زنجان خواست تا برای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و تشویق اعضا، سالن‌های ورزشی به صورت رایگان در اختیار آنها قرار بگیرد‌.

نوری‌پور با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی گفت: جوانان کشور باید با تاسی از دستور‌های قرآن کریم به اوج قله‌های افتخار، عزت و سرافرازی صعود کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه همگان به معارف قرآنی در مسیر زندگی تصریح کرد: هدایت جوانان به سمت قرآن باعث می‌شود که آنها بیشتر با خدا انس گرفته و در هر لحظه از زندگی خود با خدا در ارتباط باشند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: باید این فضا را برای جوانان آماده کنیم تا از اجر معنوی برخوردار شوند و به واسطه ارتباط با قرآن از تهاجم‌های فرهنگی دشمن در امان بمانند.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی برای این امر معنوی و خیر استفاده شود، گفت: نتیجه این کار برای جوانان و جامعه موثر خواهد بود.

نوری‌پور با بیان اینکه امروز دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور بهره می‌گیرد، گفت: باید نوجوانان و جوانان را در مسیر شناخت توطئه‌های شوم دشمنان آگاه کرده و در دفع این نقشه‌ها یار و یاور بود.

انتهای پیام/73002/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول