اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار خراسان جنوبی:

پایداری فرهنگ ما در گرو پایداری فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: یکی از دلایل پایداری فرهنگ ما پایداری فرهنگ ایثار و شهادت است.

پایداری فرهنگ ما در گرو پایداری فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن مجنونی صبح امروز در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس گفت: وجود امنیت در کشور را مدیون رزمندگان و شهدا هستیم.

وی بزرگترین نعمت در کشور را امنیت دانست و ادامه داد: در کشورهای دیگر نبود امنیت سبب ایجاد فجایع بزرگی می‌شود.

اصل فرهنگ مقاومت در روز فرج امام زمان (عج) است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان این‌که باید فرهنگ ایثار و شهادت را در مردم زنده نگه داریم، تصریح کرد: یکی از دلایل پایداری فرهنگ اسلامی پایداری فرهنگ ایثار و شهادت است.

مجنونی با بیان این‌که بسیاری از ما فرهنگ انتظار را قبول داریم، متذکر شد: زمانی که امام زمان (عج) ظهور کند، تمامی مستکبران به صورت معجزه‌آسا نابود می‌شوند.

وی اصل فرهنگ مقاومت را در زمان فرج امام زمان (عج) دانست و افزود: فرهنگ جهاد و مقابله با استکبار در درون فرهنگ انتظار است.

90 درصد از برنامه‌ها را باید مردم در دست گیرند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان این‌که مسائل فرهنگی باید مردمی شود، عنوان کرد: دولت‌ها دارای فراز و نشیب‌هایی هستند که نباید در فرهنگ تاثیرگذار باشد.

مجنونی با بیان این‌که فعالیت‌‌های مردمی را بسیج انجام می‌دهد، یادآور شد: ستاد هفته دفاع مقدس دو ماه گذشته تشکیل شده است.

وی از کمک به بسیج برای تقویت برنامه‌های مردمی خبر داد و خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد 90 درصد مدیریت در این زمینه در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/69010/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول