اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت جشن صعود علیصدر به لیگ دسته اول انجام می‌شود

دیدار دوستانه فوتسال خبرنگاران با علیصدر همدان

تیم فوتسال خبرنگاران همدان به مناسبت جشن صعود علیصدر به لیگ دسته اول دیداری دوستانه با این تیم برگزار می‌کند.

دیدار دوستانه فوتسال خبرنگاران با علیصدر همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از صعود مقتدرانه تیم فوتسال علیصدر همدان به لیگ دسته اول مدیران و مسئولان این تیم بر آن شدند تا  برای دست‌اندرکاران این تیم جشن صعود ترتیب دهند.

با هماهنگی انجمن ورزشی‌نویسان در یک بازی دوستانه تیم فوتسال خبرنگاران به سرمربی‌گری سلیمان رحیمی و مربی‌گری علی ضمیری‌کامل برابر تیم تازه لیگ دسته اولی شده علیصدر همدان به میدان بروند.

قرار است مسئولان باشگاه و شرکت سیاحتی علیصدر همدان، بعد از برگزاری این مسابقه دوستانه در یک مراسم باشکوه در محل تپه عباس‌آباد از کادر فنی، بازیکنان و زحمات‌کشان ورزش استان که در صعود این تیم مؤثر بودند تجلیل و قدردانی کنند.

خبرنگاران، عکاسان و برنامه‌سازان رسانه‌های مختلف سطح استان که در طول دو فصل فعالیت تیم فوتسال علیصدر در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، همکاری مناسب و به‌هنگامی را با مسئولان این تیم داشتند با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تقدیر می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر همدان در این باره به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: با توجه به اینکه خبرنگاران از اعضای تأثیرگذار صعود به لیگ دسته اول بودند و اخیراً نیز از طریق انجمن ورزشی‌نویسان استان، یک تیم فوتسال برای انجام دیدارهای دوستانه تشکیل داده‌اند، پیشنهاد یک بازی دوستانه به آنها را دادیم.

عبدالرضا رضائیان افزود: این مسابقه دوستانه به‌منظور ارج نهادن به کار حرفه‌ای خبر در بین اصحاب رسانه است و جشن کوچکی است برای صعود به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور که نتیجه تلاش‌های همه زحمت‌کشان ورزش همدان بوده است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی با فرشید گل‌محمدی سرپرست تیم خبرنگاران این مسابقه دوستانه فوتسال عصر روز چهارشنبه 30 مرداد ساعت 17 در ورزشگاه 6 هزار نفری برگزار خواهد شد و پس از آن از همه خبرنگاران و عکاسان ورزشی با حضور مسئولان ارشد استان در مراسمی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/89020/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول