اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری سلماس:

خبرنگاران چشم و گوش بیدار جامعه هستند

شهرداری سلماس گفت: خبرنگاران چشم و گوش بیدار جامعه هستند.

خبرنگاران چشم و گوش بیدار جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس قهرمان نصیری عصر امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در شهرداری سلماس ترتیب یافته بود، اظهار داشت: خبرنگاران چشم و گوش بیدار جامعه هستند و باید ضمن بیان مشکلات جامعه مسئولان را نیز مورد نقد منصفانه قرار دهند.

سرپرست شهرداری سلماس اضافه کرد: خبرنگاران در رشد و توسعه جامعه نقشی بی‌نظیر دارند و همه باید در راستای رشد و توسعه شهرستان پیشگام باشیم.

نصیری افزود: خبرنگاران بازوی مسئولان هستند و با انتقاد درست و سازنده می‌توانند کمک ‌کار مسئولان و برطرف ‌کننده مشکلات باشند.

وی حقیقت، پرهیز از شایعه پراکنی و تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری را از جمله وظایف خطیر خبرنگاران عنوان کرد و گفت: خبرنگاران با عمل به این محورها می‌توانند موجب تعالی و بالندگی جامعه شوند.

وی خبرنگاران را در امر اجرایی همراه و همیار خوبی برای مدیریت شهری به ویژه شهرداری عنوان کرد و افزود: چون اکثر اوقات این خبرنگاران هستند که نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان را از طریق رسانه‌های جمعی به سمع و نظر مسئولان می‌رسانند.

سرپرست شهرداری سلماس با بیان فرمایشی از مقام معظم رهبری که فرموده‌اند «یکی از وظایف مهم خبرنگار با توجه به نقش اثرگذار آن دمیدن روح امید در جامعه است»، اظهار داشت: خبرنگاران ما باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند، یعنی جامعه را با اخبار و مطالبشان به سمت امیدواری سوق دهند و البته این به معنی عدم نگارش نقد منصفانه از مدیران نیست.

انتهای پیام/61009/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول