اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت باشگاه شهرداری همدان

خبرنگاران برتر بولینگ همدان معرفی شدند

به مناسبت هفته خبرنگار به همت باشگاه شهدای شهرداری همدان یک دوره مسابقه بولینگ آزاد بین اصحاب رسانه همدان برگزار شد که در پایان نفرات برتر آن معرفی شدند.

خبرنگاران برتر بولینگ همدان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، باشگاه شهدای شهرداری همدان با دعوت از اهالی رسانه‌های مختلف همدان به خصوص خبرنگاران و ورزشی‌نویسان اقدام به برگزاری یک مسابقه بولینگ کرد که در یک فضای بسیار صمیمی شرکت‌کنندگان به رقابت پرداختند.

در این رقابت‌ها 16 نفر از اصحاب رسانه شامل سلیمان رحیمی و محمدحسین نوری‌فر (روزنامه همدان پیام)، علی ثقفی و سجاد وثاق (سایت همدان نیوز)، امیر غلامی و حمیدرضا غلامی (هفته‌نامه آوای‌الوند)، علیرضا صفی‌زاده و حسن فرشی (خبرگزاری برنا)، حامد صیفی و سعید شاهسوند (خبرگزاری ایسنا)، امید الوندکوهی، جواد همدانی و محمد طلایی (باشگاه خبرنگاران جوان)، ابراهیم ترنجیان (روزنامه هگمتانه)، محمدرضا قوام‌پور (روزنامه همشهری)، میثم ناصرنژاد (خبرگزاری ایرنا) و فرشید گل‌محمدی (خبرگزاری‌فارس) در 9 دور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

عادل رکن‌شریفی مدیر بهره‌بردار مجموعه تفریحی ورزشی شهرداری همدان به عنوان مدیر برگزاری و داور مسابقات سعی داشت با تنظیم جدول دوره‌ای شرکت‌کنندگان با یکدیگر رقابت بیشتری داشتند که در نهایت در 9 دور و با انجام 96 بازی در دو گروه برنده و بازندگان، پنج نفر برتر شناسایی و معرفی شدند.

در پایان 9 دور این رقابت‌ها حمیدرضا غلامی (هفته‌نامه آوای‌الوند) عملکردی بهتر نسبت به بقیه داشت و به عنوان نخست دست یافت، میثم ناصرنژاد (خبرگزاری ایرنا) در جایگاه دوم ایستاد و حسن فرشی (خبرگزاری برنا) و جواد همدانی (باشگاه خبرنگاران جوان) و امیر غلامی (هفته‌نامه آوای‌الوند) به ترتیب به مقام سوم تا پنجم اکتفا کردند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در پایان این رقابت‌ها هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه نشاط بین خبرنگاران به خصوص ورزشی‌نویسان استان ارزیابی کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی بین خبرنگاران و اهالی رسانی یکی از اهداف باشگاه شهرداری برای تعامل بهتر و بیشتر بین خبرگان ورزش و دست‌اندرکاران ورزش خواهد شد.

پیمان صادقی اضافه کرد: در راستای ترویج ورزش در بین خبرنگاران و ایجاد شور و نشاط خارج از محیط کار برای آنان تصمیم گرفتیم تا در چند نوبت برای این عزیزان رقابت ورزشی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه همکاری دوسویی بین خبرنگاران ورزشی و باشگاه شهرداری ایجاد شده است، یادآور شد: دعوت از تیم فوتبال خبرنگاران در تورنمنت چند جانبه جام شهدا، اعطای امکانات ورزشی برای تیم خبرنگاران و برگزاری مسابقات بولینگ از جمله برنامه‌های اجرایی ویژه خبرنگاران از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری بود که در آینده این اقدامات ادامه‌دار خواهد بود.

در پایان این مسابقه مهیج با حضور پیمان صادقی مدیر عامل و امیرحسین اسکندریان مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان، عادل شریفی مدیر بهره‌برداری بخش ورزشی مجموعه آبی باشگاه شهرداری، فرشید گل‌محمدی مدیر انجمن ورزشی‌نویسان جوایز و لوح تقدیر پنج نفر برتر این رقابت‌ها اهداء شد.

 

باشگاه شهرداری در حال حاضر زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان فعالیت دارد.

این مجموعه با در اختیار داشتن مجموعه آبی شهدای شهرداری شامل استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، تنیس روی میز، زمین فوتبال چمن استاندارد، سالن سرپوشیده چندمنظوره، سالن مجهز بدنسازی و خوابگاه مناسب برای اسکان تیم‌ها با بیش از 80 تختخواب، سالن اجتماعات و آکادمی برای فعالیت آقایان و بانوان به عنوان یکی از مراکز منسجم ورزشی در غرب کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول