اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حضور مدیرعامل و سرمربی صبا:

باشگاه صبا از خبرنگاران ورزشی قم تجلیل کرد

باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم پیش از مسابقه صبا و گسترش فولاد تبریز از خبرنگاران ورزشی استان قم تجلیل و قدردانی کرد.

باشگاه صبا از خبرنگاران ورزشی قم تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که هفدهم مرداد ماه هر سال را با توجه به گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگاری که در کشور افغانستان و در حین انجام ماموریت خبری به درجه رفیع شهادت رسید، به عنوان روز خبرنگاران نامگذاری کرده‌اند به همین منظور باشگاه صبا از خبرنگاران ورزشی فعال در استان قم تجلیل و قدردانی کرد.

با توجه به اینکه صبای قم، نزدیک به روز خبرنگاران بازی خانگی در قم نداشت و این تیم مشغول انجام بازی‌های بیرون از خانه بود به همین دلیل مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی صبا در آستانه دیدار صبا و گسترش فولاد، مراسم روز خبرنگاران را در این باشگاه برگزار کردند.

کشوری فرد: خبرنگاران مانند آینه صاف و زلال هستند

در ابتدای این مراسم محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل باشگاه صبا به ایراد سخن پرداخت و تصریح کرد: خبرنگاران مانند آینه صاف و زلال هستند و می‌توانند کمی‌ها و کاستی‌های مسئولان را به درستی نمایان کنند تا آنها در راستای رفع نقایص برآیند.

وی ادامه داد: ما یکی از باشگاه‌هایی هستیم که بهترین تعامل را با خبرنگاران و اصحاب رسانه داریم و خدا را شکر می‌کنیم که یکی از تنها تیم‌های بدون حاشیه سال‌های اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هستیم چون خبرنگاران ورزشی قم با صداقت و درستی خود حاشیه‌ها را از صبا دور کرده‌اند.

مایلی کهن: انتقادهای صحیح خبرنگاران می‌تواند ما را از اشتباهات دور سازد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: معتقدم که ما و خبرنگاران اعضای یک خانواده هستیم زیرا مرتب با هم در تعامل و زندگی هستیم و کمک شما می‌تواند ما را خوب راهنمایی کند و انتقادهای صحیح خبرنگاران می‌تواند ما را از اشتباهات دور سازد.

محمد مایلی کهن ابراز داشت: در مقاطعی ممکن است ما دچار توهم شویم و فکر کنیم هر آنچه انجام می‌ دهیم کاملا درست و صحیح است اما شما خبرنگاران صادق هستید که می‌توانید چراغ راه شده و به خوبی ما را به مسیر درست رهنمون کنید.

در پایان این مراسم هدایای باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به مناسبت هفدهم مرداد ماه سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار توسط محمد مایلی کهن سرمربی صبا و محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل صبای قم به خبرنگاران ورزشی استان قم اهداء شد.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول