اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

خبرنگاران افکار خلاق جامعه هستند

شهردار زنجان خبرنگاران را افکار خلاق جامعه دانست و گفت:خبرنگاران خط مقدم انعکاس مشکلات مردم و مسئولان محسوب می‌شوند.

خبرنگاران افکار خلاق جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب یگانه عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان زنجان که در سالن ولایت شورای اسلامی زنجان برگزار شد، با تقدیر از رسانه‌ها برای تعامل با شورا و شهرداری زنجان اظهار داشت: به شخصه همه مطالب درج شده در حوزه شهری را در رسانه‌های زنجان پیگیری می‌کنم.

وی خبرنگاران را افکار خلاق جامعه دانست و افزود: خبرنگاران خط مقدم انعکاس مشکلات مردم و مسئولان محسوب می‌شوند.

شهردار زنجان در ادامه به سئوالات و مشکلات مطرح شده توسط خبرنگاران حاضر پاسخ گفت.

وی با شبیه دانستن کار خبرنگاری و شهرداری تصریح کرد: نداشتن زمان خاص از جمله شباهت‌های این دو حرفه محسوب می‌شود چراکه برخی مصاحبه‌های من هم به دلیل نداشتن وقت آزاد در طول روز در آخر شب انجام می‌شود.

یگانه نیازهای شهری را نامحدود دانست و تصریح کرد: برآورده کردن بخشی از این نیازها با منابع محدود موجود توسط شهرداری موفقیت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مطالب مطرح شده در مورد لزوم وجود مکانی فرهنگی برای خبرنگاران گفت: شهرداری بر اساس قانون اجازه انتقال سند را ندارد ولی برای استفاده فرهنگی می‌تواند مکانی را به این امر اختصاص دهد.

شهردار زنجان بر لزوم استفاده از هنر هنرمندان در بناهای شهری تاکید کرد و افزود: با توجه به انگشت‌شمار بودن تعداد این هنرمندان حضور آنها در شهری مانند زنجان در مقایسه با شهرهای دیگر قدری مشکل شده است.

وی به اختصاص زمین برای انتقال خودروهای سنگین متوقف در کنار خیابان‌های وسط شهر اشاره و تصریح کرد: به نتیجه رسیدن این طرح نیاز به همکاری میان بخشی بین ارگان‌ها دارد.

یگانه با سخت خواندن کار شهرداری در زنجان اضافه کرد: پاسخگویی به انتظارات اقشار مختلف و طیف‌های متفاوت جامعه از دشواری کار شهرداری محسوب می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های ادبی در شهر زنجان خبر داد و گفت: شهرداری در نظر دارد زمینه اجرا و ضبط چند برنامه مشاعره تلویزیون را در اقصی نقاط زنجان فراهم کند.

*خبرگزاری فارس به عنوان رسانه برتر انتخاب شد

همچنین در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه شهری استان زنجان خبرگزاری فارس به عنوان رسانه برتر انتخاب و از خبرنگار حوزه شهری این خبرگزاری تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور تنی چند از اعضای شورای شهر از جمله بهرامخانی رئیس، دادخواه رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، کریمی و خوشنام و یگانه شهردار زنجان برگزار شد از خبرگزاری فارس به عنوان رسانه برتر و همچنین از خبرنگار حوزه شهری این خبرگزاری تجلیل ویژه به عمل آمد.

شایان ذکر است، پیش از این نمایندگی خبرگزاری فارس در استان زنجان به دلیل انعکاس مطلوب دیگر حوزه‌ها هم مورد تقدیر مسئولان حوزه‌های مختلف قرار گرفته بود.

انتهای پیام/73004/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول