اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان:

پیامبران زمان، خبرنگاران رسانه‌های گروهی هستند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفـت: خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی از جمله خواص جامعه اسلامی و پیامبران زمان هستند که نبود حضور آنان همت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران را ابتر می‌کند.

پیامبران زمان، خبرنگاران رسانه‌های گروهی هستند

محسن سعید بخش در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خبرنگاران رسانه‌های گروهی نقش مهم، اساسی و ویژه‌ای در نظام اسلامی بر عهده‌دارند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه رسانه و خبر، در وضعیت کنونی یک حرکت جهادی با وجود کمبودها و کاستی‌های موجود در این عرصه است افزود: شغل خبرنگاری در شرایطی که فشارهای زیاد و شرایط سخت و پراسترسی در این حرفه موجود بوده  و درعین‌حال اولویت اصلی خبرنگاران در جامعه اسلامی، ابلاغ خدمات نظام اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی به مردم است، شغلی اعتقادی و پیامبرگونه است.

وی بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان به ارج گذاری به شأن و منزلت خبرنگار و تجلیل از خدمات ایشان در عرصه تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد و گفت: خبرنگاران در بخشی از فعالیت خود، نیروی متخصص و پرتوان روابط عمومی سازمان‌ها و نهادها هستند و ضرورت دارد که به نحو شایسته، هرچند کلامی در مناسبت‌های مختلف از خدمات آنان تجلیل و تحسین به عمل آید.

سعید بخش در بخش دیگری از سخنان خود بر قداست قلم و قسم یاد کردن خداوند به آن اظهار کرد: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر پر عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خبرنگاران در قبال آنچه می‌نویسند و آنچه نمی‌نویسند مسئول‌اند و در این کلام گهربار ایشان نکات ظریفی نهفته است که ضرورت دارد توجه به قداست قلم در این عرصه بیشتر مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به اینکه جریان رسانه‌ای حاکم بر عرصه رسانه‌های جهان از سوی گروهی خاص هدایت می‌شود افزود: خبرنگاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ظرفیت لازم برای هدایت  افکار عمومی به ویژه در منطقه خاورمیانه را بر عهده‌دارند و این نکته ضرورت توجه مسئولان به زیرساخت‌های رسانه‌ای و اختصاص بودجه‌های فرهنگی و تبلیغاتی به منظور انجام آموزش‌های لازم در این خصوص را بیشتر گوشزد می‌کند.

سعید بخش با بیان اینکه صدور پیام انقلاب اسلامی بدون داشتن رسانه‌ای فراگیر و پر بازدید به سختی و تقریباً غیرممکن است خاطرنشان ساخت: اطلاع‌رسانی خدمات نظام اسلامی به خارج از کشور و به ویژه منطقه پر بحران خاورمیانه مستلزم داشتن یک شبکه اطلاع‌رسانی برون‌مرزی از سوی جمهوری اسلامی در این منطقه است.

وی بر ضرورت تقویت روابط بین رسانه‌های گروهی و شهرداری‌های استان اصفهان تاکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی صادقانه از عملکرد 106 شهرداری استان اصفهان و خدمات ارزنده‌ای که در طول این مدت در دوره‌های دوم و سوم  شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گرفت، در خواست همه شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران از رسانه‌های گروهی استان اصفهان است که امیدواریم مورد توجه خبرنگاران معزز قرار گیرد.

انتهای پیام/2301/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول