اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه صبای قم:

صداقت خبرنگاران قمی حاشیه‌ها را از صبا دور کرده است

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: صبا تنها تیم بدون حاشیه لیگ برتر است، چراکه صداقت خبرنگاران قمی حاشیه‌ها را از این تیم در بازی‌های لیگ برتر دور کرده است.

صداقت خبرنگاران قمی حاشیه‌ها را از صبا دور کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا کشوری‌فرد امشب در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان قم که در دفتر باشگاه صبای قم برگزار شد، اظهار کرد: به نظر من خبرنگاران مانند آئینه صاف و پاک هستند و می‌توانند بسیاری از حقایق را بیان کنند.

وی ادامه داد: از سال 1387 که باشگاه صبا به قم منتقل شده و از همان سال تیم فوتبال صبا نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است، خبرنگاران همواره در این سال‌ها یار و یاور تمام مدیران وقت باشگاه و ما بوده‌اند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم خاطرنشان کرد: خوشبختانه اتفاق بسیار خوبی که از سوی خبرنگاران ورزشی قم در این سال‌ها رخ داده، جلوگیری از ورود هرگونه حاشیه به تیم فوتبال صبای قم بوده است و از این بابت قدردان تمامی آنها هستیم.

کشوری‌فرد با بیان اینکه خبرنگاران همواره یار و یاور صبا بوده‌اند، یادآور شد: ما برای حضور موفق در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور راهی سخت و طولانی در پیش داریم و در این مسیر دشوار می‌خواهیم موفقیت‌های صبا با قلم‌های شما خبرنگاران صادق ادامه داشته باشد.

وی ابراز کرد: ما همواره سعی کرده‌ایم در رأس کادر فنی خود مربیان اخلاق‌مدار را قرار دهیم، در گذشته مربیان ما همواره نمونه بوده‌اند و امسال نیز محمد مایلی‌کهن، سرمربی تیم صبای قم است که همواره الگوی اخلاق و حرفه‌ای‌گری بوده است.

مدیرعامل باشگاه صبای قم متذکر شد: شما خبرنگاران می‌توانید برای فرهنگ‌سازی بین تماشاگران به ما کمک زیادی کنید، سازمان لیگ برتر و کمیته انضباطی برای کسر یک امتیاز از تیم‌هایی که تماشاگرانشان تخلف کنند، تصمیم جدی دارند و شما می‌توانید در این زمینه تماشاگران را هدایت کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی قم پیش از مسابقه صبای قم و گسترش فولاد تبریز، در حضور محمدرضا کشوری‌فرد، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و همچنین محمد مایلی‌کهن سرمربی تیم فوتبال صبا در دفتر باشگاه صبا برگزار شد.

انتهای پیام/78002/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول