اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خرم‌دره:

خبرنگاران باید امانت‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: خبرنگاران باید در انعکاس اخبار به مسئله امانت‌داری توجه ویژه‌ای داشته باشند.

خبرنگاران باید امانت‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام اسلام مردانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران زمینه پیشرفت و ترقی کشور را فراهم می‌کنند، ابراز داشت: دشمنان داخلی و خارجی با تمامی ابزارهای خود درصدد سیاه‌نمایی فعالیت‌ها، عملکردها و توانمندی‌های دولت کریمه و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد:‌ در این میان خبرنگاران و اصحاب رسانه نقشی کلیدی در زمینه ارائه تصویری شفاف از عملکرد دولت و نظام در خصوص توسعه و تعالی کشور دارند.

این مقام مسئول عصر حاضر را عصر اطلاع‌رسانی عنوان کرده و اظهار داشت: جهان امروز همچون دهکده‌ای است که تمامی اطلاعات آن در چند ثانیه در تمامی نقاط منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان حلقه‌های واسط بین مردم و مسئولان، مشارکت هدفمند در همه عرصه‌ها را تبیین می‌کنند، اظهار داشت: خبرنگاران به منزله چراغی فروزان هستند که نقاط تاریک جامعه را نشان می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید با نگاهی موشکافانه به امر خبر‌رسانی بپردازند و اگر در برخی از مسائل ابهاماتی را حس کردند، آن را با پیگیری از مسئولان با شفافیت هرچه بیشتر برای مردم بیان کنند تا ابهام‌های خطرناک در جامعه از بین برود.

وی با بیان اینکه صداقت و صراحت از اصول لازم و موثر در امر اطلاع‌رسانی صحیح است، بیان داشت: جامعه امروز تاثیرپذیر از نوع فعالیت و تعامل خبرنگاران است و خبرنگاران به‌ عنوان مشاوران امین دستگاه‌های اجرایی نقش بسزایی را در پیشرفت و تعالی جامعه ایفا می‌کنند.

مردانی با اشاره به نقش رسانه در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تاثیر رسانه‌ها در حوزه افکار عمومی بسیار بالاست، لذا باید تلاش شود تا از انعکاس ‌شایعه و اخبار ضد ‌و نقیض که آفت رسانه بوده و می‌تواند اعتماد عمومی را خدشه‌دار کند، پرهیز شود.

وی تصریح کرد: در این میان خبرنگاران و اصحاب رسانه نقشی کلیدی در زمینه ارائه تصویری شفاف از عملکرد دولت و نظام در خصوص توسعه و تعالی کشور دارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره افزود: این قشر آگاه جامعه از سوی دیگر می‌توانند با انعکاس موفقیت‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف کشور، مردم را از روند امور مطلع کرده و پل ارتباطی هر سازمان و مسئول با مردم باشند.

انتهای پیام/73002/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول