اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه تاکستان

خبرنگاران تاکستانی تجلیل شدند‌

در مراسمی به همت سپاه شهرستان تاکستان، خبرنگاران این شهرستان تجلیل شدند.

خبرنگاران تاکستانی تجلیل شدند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان تاکستان به همت سپاه این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی در این نشست به اهمیت نشر و بازتاب گسترده اخبار در سطوح مختلف جامعه اشاره کرد و صداقت را فصل مشترک برای اهالی رسانه برشمرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان تاکستان افزود: باید تلاش کرد تا امر اطلاع‌رسانی به طور وی‍ژه در سطح جامعه به وقوع پیوسته و شاهد ترقی و پیشرفت در این حوزه باشیم.

در ادامه مسلم لطفی‌زاده نیز از شهید صارمی به عنوان اسوه و الگوی جامع برای اهالی رسانه یاد و ابراز امیدواری کرد که اهالی رسانه بتوانند با منش شهدای رسانه به سوی حفظ و سربلندی نظام اسلامی حرکت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان تصریح کرد: هنر رسانه ارزشی در ترسیم افق و سیمای بلند جمهوری اسلامی است و هدفی از این مهم‌تر برای خبرنگاران قابل تعریف نیست.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین نیز در این نشست رسالت خبرنگار انقلابی و متدین را افشاگری چهره‌های پنهان دشمنان ذکر کرد و افزود: ترویج آموزه‌های اصیل برای معرفی چهره پلید و سیاست‌های شیطانی غرب و صهیونیست‌ها و انتقال از طریق رسانه‌ها جزو رسالت‌های اصلی خبرنگاران متعهد و ارزشی برشمرده می‌شود.

سعید دهقان نیری با بیان اینکه خبرنگاران باید ماهیت دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را بیشتر به دنیا معرفی کنند، ابراز داشت: باید تلاش کرد تا هرچه بهتر زمینه برای اعتلای کشور و زمینه نابودی مستکبران مهیا شده و با گام‌های استوار به سوی درهای رحمت الهی حرکت کرده و گام برداشت.

اصحاب جراید، مطبوعات، نشریات بومی و رسانه‌های فعال در حوزه شهرستان تاکستان در حاشیه مراسم امروز مهمترین چالش‌های فرارو در صنف خبرنگاری را برشمرده و ابزار رسانه را ابزار مکمل برای نشر پیام‌های انقلاب اسلامی معرفی کردند.

انتهای پیام/77005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول