اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

خبرنگاران آبپخش بیمه می‌شوند

شهردار آبپخش گفت: خبرنگاران آبپخش بیمه می‌شوند.

خبرنگاران آبپخش بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی شامگاه شنبه در بازدید از طرح‌های عمران شهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهمی در رشد و توسعه دارند و شهرداری و شورای اسلامی آبپخش از این قشر حمایت می‌کند.

وی افزود: ارائه تسهیلات به خبرنگاران و تلاش برای رفع مشکلات معیشتی این قشر در دستور کار قرار دارد و در این مسیر از همه توان موجود بهره می‌بریم.

شهردار آبپخش با بیان اینکه خبرنگاران آبپخش بیمه می‌شوند خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای بیمه خبرنگاران اندیشیده شده که امیدوار هستیم به زودی محقق شود.

موسوی از اجرای 15 پروژه عمران شهری در آبپخش خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون 15 پروژه مهم و زیربنایی در این شهر در دست اجراست که امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

وی عنوان کرد: اجرای طرح‌های لکه‌‎گیری معابر و خیابان‌های شهر آبپخش در سال گذشته با شتاب خوبی صورت گرفته و این طرح هم‌اکنون با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

شهردار آبپخش ابراز داشت: گازرسانی به شهر آبپخش از طرح‌های مهم در این منطقه است که با تلاش شرکت گاز و با همکاری شهرداری و شهروندان در دست اجراست.

موسوی افزود: در تمامی مناطق شهری آبپخش باید 4 هزار علمک نصب شود که تاکنون پیشرفت خیلی خوبی در این زمینه شاهد بوده‌ایم و نیازمند نصب 200 علمک دیگر در سطح شهر هستیم که تا انتهای امسال این طرح عظیم به پایان می‌رسد.

وی اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم و با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی برای رشد و اعتلای شهر و پیشرفت امور اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول