اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حاشیه‌های مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلان

مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلان حاشیه‌های خواندنی داشت.‌

حاشیه‌های مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم روز تجلیل از خبرنگاران که طبق اعلام معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیش از 400 نفر قرار بود تجلیل شوند، ظهر امروز در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) این شهر برگزار شد.

-علی پورحسن مسئول اسبق روابط عمومی استانداری گیلان و عضو خانه مطبوعات این استان به عنوان مجری مراسم مذکور در ابتدا شعری از زبان خبرنگاران قرائت کرد که در آن خبرنگار به خروس جنگی تشبیه شده بود.

-پورحسن در هنگام معرفی شهدای خبرنگار، شهید صارمی را خبرنگار شهید صدا و سیما معرفی کرد که با اعتراض خبرنگاران خبرگزاری ایرنا مواجه شد.

-در حالی که قرار نبود ابراهیم بهمنی‌جلالی به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان سخنرانی کند، به اصرار پورحسن برای سخنرانی دعوت شد.

-بهمنی‌جلالی در حالی با عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان پشت تریبون قرار گرفت که هنوز برگزاری انتخابات این خانه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

-پس از سخنرانی بهمنی‌جلالی مجری از خبرنگاران حاضر خواست تا وی را تشویق کنند که تنها عده‌ای اندک این کار را انجام دادند.

-سخنرانی بهمنی‌جلالی موجب اعتراض جمعی از خبرنگاران شده بود.

-پورحسن مجری مراسم مذکور، فریدون نوزاد پژوهشگر و گیلان‌شناس برجسته استان را روزنامه‌نگار خواند که اعتراض حاضران را برانگیخت.

-به صورت نمادین چند خبرنگار و مدیر مسئول مطبوعات را روی سن بردند تا از آنها تجلیل شود اما لوح خالی به آنها داده شد و مجری گفت قرار است تا چند روز دیگر پول به حساب خبرنگاران واریز شود.

-برخی از لوح‌های تقدیر خبرنگاران بدون شماره ثبت شده بود.

-کسانی روی سن به عنوان تجلیل نمادین رفتند که قبلاً از طرف خانه مطبوعات گیلان و برخی مسئولان اداره کل ارشاد استان انتخاب شده بودند.

-عکس یکی از شهدای خبرنگار استان اشتباهی روی سن زده شده بود.

-دکوری روی سن قرار داشت که مردی روستایی را در حالی که هیزمی در مقابلش روشن بود، در حال روزنامه‌ خواندن نشان می‌داد که هیچ سنخیتی با مراسم نداشت.

-یکی از مسئولان به هنگام سخنرانی به اشتباه 11 مرداد را روز خبرنگار عنوان کرد که بعد به 17 مرداد تصحیح شد.

-برگزاری مراسم روز تجلیل از خبرنگاران گیلان مانند سال‌های گذشته دچار بی‌برنامگی شده بود و نتوانست رضایت اصحاب مطبوعات را جلب کند. 

-قرار بود محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با دعوت استاندار گیلان در این مراسم حضور یابد که به دلیل بررسی وضعیت صلاحیت وزرای پیشنهادی و حضور در مجلس نتوانست به این برنامه بیاید.

انتهای پیام/2300/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول