اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

میزبانی استان زنجان در بحث دانشجویی مطلوب است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: میزبانی استان زنجان در زمینه رقابت‌های دانشجویی مطلوب است.

میزبانی استان زنجان در بحث دانشجویی مطلوب است

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: انتخاب استان زنجان به عنوان میزبان چنین مسابقات عظیم و کشوری موجب افتخار است.

وی با اشاره به تجربیات قبلی استان زنجان در زمینه میزبانی رقابت‌های ورزشی تصریح کرد: در این دوره نیز با توجه به تجربه این دانشگاه شاهد میزبانی شایسته در استان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با اشاره به کمبود امکانات و محدودیت‌های مالی اظهار داشت: امکانات دانشگاه‌ها در سطح استان کافی است، ولی در حد قابل قبول نیست.

وی در ادامه با اشاره به سطح مسابقات دانشجویان پیام‌نور افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقات از برترین‌های کشور هستند.

رحمانی در ادامه با اشاره به برخی از وظایف اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: تعامل با دانشگاه‌ها از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که این اداره کل انجام می‌دهد.

وی به برنامه‌های آتی این اداره کل نیز اشاره کرد و گفت: این اداره کل در تلاش برای تاسیس فدراسیون دانشگاهی در سطح کشور و هئیت‌های ورزشی در سطح استان‌ها است و به همین منظور هماهنگی‌های لازم با این مراکز انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه هدف سازمان ورزش وجوانان همگانی کردن ورزش در میان جوانان است، اضافه کرد: متاسفانه همگانی کردن ورزش در کشور نادرست تعریف شده است و تنها به پیاده‌روی خلاصه شده است در صورتی که این باوری اشتباه بوده و باید در همه رشته‌ها به فکر همگانی کردن ورزش باشیم.

وی در ادامه به فواید همگانی شدن ورزش اشاره کرد و گفت: ورزش همگانی دامنه همه رشته‌ها است و قهرمانی قله ورزش‌هاست.

وی در پایان به همکاری این اداره کل با دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در برگزاری این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: مساعدت‌های لازم از جمله سالن‌های ورزشی، استخر و خوابگاه‌ در اختیار دانشگاه قرار داده شده است تا این مسابقات به نحو مطلوبی برگزار شود.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول