اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از برگزاری المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور

68 مدال در بین ورزشکاران دانشجو در زنجان توزیع شد

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از توزیع 68 مدال در دومین روز از برگزاری المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور خبر داد.

68 مدال در بین ورزشکاران دانشجو در زنجان توزیع شد

اصغر حاج علی‌اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امروز با برگزاری مسابقات ورزشی در چند رشته برندگان در اوزان و رشته‌های مختلف معرفی شدند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون اظهار کرد: با برگزاری این مسابقات تیم‌های تهران، همدان، زنجان و قزوین موفق به شکست حریفان خود شده و به مرحله بعدی دست یافتند.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات بسکتبال افزود: با برگزاری این رقابت‌ها تیم‌های اصفهان، البرز، تهران و فارس با پیروزی بر حریفان به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کردند.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های شنا در دومین روز از المپیاد اشاره کرد و گفت: در این مسابقات حدیث شریفی از خراسان رضوی قهرمان، المیرا بهشتی از اردبیل مقام دوم و زهرا ایده‌لویی از زنجان نفر سوم شدند.

حاج‌ علی‌اکبری افزود: معصومه موفق از استان گیلان، حبیبه نیرنگ‌بخش از استان قم و خدیجه گلی از استان قم نیز موفق به کسب مقام‌های چهارم تا ششم در این دوره از رقابت‌ها شدند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات فوتسال نیز اشاره کرد و گفت: با برگزاری این مسابقات تیم‌های فارس، تهران و خوزستان بر حریفان پیروز شده و موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در ادامه به برگزاری مسابقات کاراته و توزیع مدال در این رشته اشاره کرد و گفت: در این رشته مهلا باغبان از مازندران به مقام قهرمانی دست پیدا کرده و زهرا سادات حسینی از کرمانشاه مقام دوم و نازنین کمالی از مرکزی و زهرا داریوشی از خوزستان به صورت مشترک مقام‌ سوم را کسب کردند.

وی همچنین با اشاره به نتایج مسابقات تکواندو در وزن منهای 46 کیلوگرم، افزود: در این وزن پروین کشاورز از قزوین مقام نخست و فرانک ساسانی از گیلان مقام دوم و هانیه مرادپور از آذربایجان‌شرقی و سلیمه شهابی از تهران موفق به کسب مقام سوم شدند.

حاج‌ علی‌اکبری به برگزاری مسابقات هندبال نیز اشاره کرد و گفت: در این دوره از مسابقات تهران، اصفهان و کردستان بر حریفان پیروز و به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول