اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن

3 طرح ورزشی و یک طرح راهسازی در خلخال کلنگ‌زنی شد

همزمان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی سه طرح ورزشی و یک طرح راهسازی در شهرستان خلخال کلنگ‌زنی شد.

3 طرح ورزشی و یک طرح راهسازی در خلخال کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز با حضور نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، معاونت اداره ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرستان خلخال آغاز عملیات نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال آزادگان در مجتمع ورزشی پوریای ولی خلخال با اعتبار 200 میلیون تومان از محل منابع ملی وزارت ورزش و جوانان انجام شد.

در این مراسم جلیل جعفری بنه خلخال نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و هوشنگ محمدی فرماندار شهرستان خلخال در سخنان جداگانه‌ای توسعه بسترهای ورزش  شهرستان را  قدمی در راستای توسعه همه جانبه شهرستان دانستند.

این مسئولان اظهار داشتند: شهرستان خلخال با توافقات انجام شده با تیم دسته دو شهر ساری صاحب تیم فوتبال خلخال دشت در لیگ دسته دو می‌شود و انتظار می‌رود امکانات و بسترهای موجود بتواند نیاز فوتبالیست‌های شهرستان خلخال را از نظر کمی و کیفی فراهم سازد.

 

 

همچنین با حضور نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و مسئولان شهرستان طرح خروجی انتهای بلوار مصطفی خمینی در شهرک آزادگان تا خوجین و در ادامه تا روستای مجره خلخال کلنگ‌زنی شد.

این پروژه که 3 کیلومتر طول دارد تا خروجی خلخال چهار بانده و بعد از آن تا روستای مجره دو بانده برای تردد خودروها و مسافران  به صورت امانی از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرستان خلخال فاقد سالن ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی بود که اعضای علاقمند در هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای مجبور بودند این ورزش باستانی در محل سالن حجاب انجام دهند که با پیگیری مسئولان شهرستان و همت شهرداری خلخال و اداره اوقاف و امور خیریه سالن باستانی حضرت علی (ع) شهرستان خلخال به متراژ 500 متر مربع در محل امامزادگان قاضیلر خلخال با اعتبار اولیه 500 میلیون ریال از محل منابع و اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان برای آغاز ساخت زورخانه کلنگ‌زنی شد.

جوانان روستای اندبیل صاحب سالن ورزشی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عملیات احداث سالن ورزشی شهدای روستای اندبیل که زمین آن از سوی اسمعلی وحدانی یک خیر اندبیلی برای امور ورزش جوانان روستای اندبیل به متراژ 2000 متر اهدا شده بود با اعتبار اولیه 500 میلیون ریال برای ساخت از محل اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم هوشنگ محمدی فرماندار شهرستان خلخال به استعداد روستای اندبیل و واقع شدن در حوزه گردشگری و حضور استعدادهای ورزشی و قهرمانان ملی و کشوری و جهانی و معنویت این روستا اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود این سالن با پیگیری مسئولان ورزش استان با تخصیص اعتبارات مناسب با سرعت هر چه تمام‌تر احداث شود و در اختیار ورزش جوانان این روستا قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار خلخال از ایثار این خیر روستای اندبیل در توجه به جوانان روستا و هدیه زمین برای ساخت سالن ورزشی از وی تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام /62008/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول