اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد:

توجه به ورزش بانوان زمینه‌‎ساز ارتقای سلامت جامعه است

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: توجه به ورزش بانوان یکی از راهکارهایی است که می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای سلامت جامعه شود.

توجه به ورزش بانوان زمینه‌‎ساز ارتقای سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین شادکام عصر امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی بانوان در سالن شهید بهشتی با بیان اینکه شهرداری مشهد در حوزه ورزش بانوان اقدامات زیادی انجام داده، اظهار داشت: یکی از وظایف شهرداری‌ها در مدیریت شهر افزایش سلامت شهروندان است که شامل دو وجه سلامتی روحی و جسمی افراد است.

وی تصریح کرد: نهادینه شدن ورزش در هر دو زمینه می‌تواند راهکاری مناسب برای نیل به این هدف باشد و اهمیت این مقوله در میان بانوان با توجه به تأثیرگذاری فراوان این بخش در خانواده‌ها دوچندان می‌شود.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: به بیان دیگر وقتی در خانواده، بانوان ورزش را جزو امور اصلی بدانند، خود به خود این مقوله در خانواده نیز اهمیت پیدا می‌کند و میزان سلامت جسمی و روحی افراد خانواده افزایش پیدا می‌کند.

شادکام با بیان اینکه در سال‌های اخیر در زمینه نهادینه کردن فرهنگ ورزش عمومی اتفاقات فرخنده‌ای رخ داده افزود: یکی از اهدافی که شهرداری با توجه به ورزش همگانی به آن دست پیدا کرده است، افزایش نشاط عمومی بوده که توانسته مشهد را به آرمان‌های حوزه فرهنگ در این زمینه، نزدیک کند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه توجه به ورزش بانوان یکی از بخش‌های مهم ورزش همگانی است، یادآور شد: وظیفه شهرداری ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی نیست بلکه وظیفه این نهاد ترویج فرهنگ ورزش همگانی در راستای ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی شهروندان است که به نظر می‌رسد با توجه به نتایج تحقیقات انجام شده تا حدود زیادی در این زمینه موفق بوده است.

انتهای پیام/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول