اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی نوسازی همدان خبر داد

احداث 13 هزار و 800 متر سالن ورزشی در همدان/ نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار

معاون اداری مالی اداره کل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان گفت: در سال جاری نیازمند 6 میلیارد و 617 میلیون تومان اعتبار هستیم تا 13 هزار و 800 متر سالن ورزشی چندمنظوره ورزشی ایجاد کنیم.

احداث 13 هزار و 800 متر سالن ورزشی در همدان/ نیازمند 6 میلیارد تومان اعتبار

محسن علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید نیازمند فضا‌های آموزشی و سالن ورزشی هستیم که برای ساخت آنها نیازمند تأمین اعتبار هستیم.

وی گفت: سال گذشته 17 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مدارس مشخص شد که تاکنون 4 میلیارد تومان آن جذب شده است.

معاون اداری مالی اداره کل تعمیر و تجهیز و نوسازی مدارس همدان با اشاره به پروژه‌های سال جاری افزود: از آن جا که بودجه امسال هنوز مشخص نشده، برای احداث پروژه‌ها بعد از مشخص شدن اعتبارات برنامه‌ریزی می‌کنیم.

اعتبارات تجهیز مدارس امسال باید به صورت ویژه باشد

وی با تأکید بر اینکه سال گذشته 500 میلیون تومان را به بحث تجهیز مدارس اختصاص دادند یادآور شد: سال گذشته مبلغی هم در بحث هوشمندسازی از محل اعتبارات ملی و استانی به مدارس پرداخت کردیم که این مبلغ بسیار کم بود اما برای امسال این اعتبارات باید به صورت ویژه دیده بشود و حداقل 2 میلیارد تومان برای بحث تجهیز مدارس در نظر گرفته شود.

علیزاده با اشاره به نگهداری فضا‌های آموزشی و ورزشی خاطرنشان کرد: در بحث نگهداری و تعمیر فضا‌ها باید مسئولان امر وقت بگذارند و نگذارند این فضا‌ها تخریب شوند.

وی با اشاره به تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره در استان همدان، دلیل آن را نبود اعتبار دانست و اذعان کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه یکن‌آباد با 90 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه حصار امام با 70 درصد پیشرفت اشاره کرد.

معاون اداری مالی اداره کل تعمیر، تجهیز و نوسازی‌مداری همدان تصریح کرد: چند پروژه ورزشی دانش‌آموزی نیز برای احداث مد نظر است که از جمله آن می‌توان به تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی استان با 800 میلیون تومان اعتبار، پروژه دیباج همدان با 100 میلیون تومان اعتبار، بهسازی سالن ورزشی شهرک الوند با 85 میلیون تومان اعتبار و سالن ورزشی ابرو با 200 میلیون تومان اعتبار اشاره کرد.

وی ادامه داد: از جمله دیگر پروژه‌ها، باید از پروژه قهاوند با 550 میلیون تومان اعتبار، آبشینه 280 میلیون تومان، ده‌پیاز 150 میلیون تومان و ناحیه یک و 2 همدان نیازمند 1.5 میلیارد تومان اعتبار نام برد.

علیزاده در پایان سخنانش گفت: در سال جاری نیازمند 6 میلیارد و 617 میلیون تومان اعتبار هستیم تا بتوانیم 13 هزار و 800 متر سالن ورزشی چندمنظوره ورزشی را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول