اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

امسال قزوین رکورد افتتاح پروژه‌های ورزشی را می‌شکند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: امسال رکورد افتتاح پروژه‌های ورزشی در این استان شکسته می‌شود.

امسال قزوین رکورد افتتاح پروژه‌های ورزشی را می‌شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران ورزشی‌نویس استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، امسال رکورد افتتاح پروژه‌های ورزشی در این استان شکسته می‌شود.

* افتتاح مجموعه ورزشی پونک در آینده‌ای نزدیک

وی از افتتاح مجموعه ورزشی پونک شهر قزوین در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: قرار بر این بود تا این مجموعه در نیمه ماه مبارک رمضان به افتتاح برسد که به علت برخی ایرادهای ریز، افتتاح مجموعه ورزشی امام حسن(ع) به آینده‌ای نزدیک موکول شد.

حق‌شناس با اشاره به افتتاح سایر پروژه‌های ورزشی استان قزوین در سال جاری بیان کرد: سالن‌های ورزشی پارسه، پاسارگاد، اقبالیه، آبیک، تاکستان، معلم‌کلایه، چوبین‌در، قشلاق و همچنین سالن ورزشی ناصرآباد از جمله پروژه‌های در دست افتتاح در سال جاری هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین پیرامون وضعیت پیست دوومیدانی گفت: مشکلات پیست دوومیدانی برطرف شده و قرار بر این است تا 10 روز آینده پیمانکار این مجموعه برای ادامه کار در محل مستقر شود.

حق‌شناس اعلام کرد: در صورت افتتاح پروژه‌های پیش‌بینی شده ورزشی، استان قزوین به 108 درصد از تعهدات خود عمل می‌کند.

* بازتعریف در فضاهای ورزشی قزوین

این مسئول با بیان اینکه برخی از فضاهای ورزشی استان قزوین قابل استفاده نیستند، تصریح کرد: بعضی از فضاهای ورزشی در این استان به ویژه فضاهای روباز، به دلیل تخلیه مصالح ساختمانی، رویش گیاه و فرسایش قابل استفاده نیستند که این فضاهای ورزشی نیز در سرانه ورزشی استان قزوین حساب شده؛ بر همین اساس با هماهنگی با بخش آمار اداره‌کل ورزش و جوانان این استان بازتعریفی در این حوزه انجام شده است.

حق‌شناس ادامه داد: با نظر مثبت وزارت ورزش و جوانان تصمیم بر این شده تا زمین‌های چمن مصنوعی فاقد سیستم نور در مناطق روستایی ایجاد شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه در 15 ماه فعالیتم کوچک‌ترین کم‌کاری نشده، افزود: بسیاری از کارهایی که احساس می‌شد گره آن به راحتی باز می‌شود؛ انرژی بسیاری را گرفت که به عنوان مثال می‌توان به سالن‌های ورزشی نفت اشاره کرد.

* پیگیر همراهی صنعت با ورزش هستیم

حق‌شناس خواستار همراهی صنعت با ورزش استان قزوین شد و اذعان داشت: فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای همراهی صنعت با ورزش در این استان انجام شده است اما هنوز به نقطه ایده‌آل نرسیده‌ایم.

وی، تشکیل مجمع خیرین ورزشیار را یکی از اقدامات مهم در ورزش قزوین عنوان کرد و اظهار کرد: این مجمع می‌تواند کمک‌های شایانی به ورزش کند و تشکیل آن بسیار تأثیرات مثبتی به همراه داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به باشگاه ورزشی کاسپین بیان کرد: محوریت باشگاه کاسپین قزوین همانند سایر باشگاه‌های بزرگ بر روی رشته ورزشی فوتبال است اما در بخش هندبال نیز امسال 290 میلیون بودجه در نظر گرفته شده است.

حق‌شناس با اعلام خبری خوش به ورزشکاران رشته‌های دوچرخه‌سواری، اتومبیل‌رانی و سنگنوردی تصریح کرد: تصمیم بر این شده تا یکی از سالن‌های ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان پس از پارتیشن‌بندی در اختیار ورزشکاران این رشته‌های ورزشی قرار گیرد.

وی لازمه تخریب برخی سالن‌های ورزشی قزوین را در اختیار قرار دادن زمین‌ها و فضاهای جایگزین دانست و عنوان کرد: قرار است سازمان مسکن سه هزار متر زمین در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین قرار دهد.

* توسعه ورزش همگانی اهتمام تمام دستگاه‌ها را می‌طلبد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی اهتمام تمام دستگاه‌ها را می‌طلبد، تصریح کرد: رسانه‌ها باید در خصوص ورزش همگانی مردم را آگاه کنند و توسعه ورزش همگانی بر عهده یک ارگان نیست.

* تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان قزوین

حق‌شناس با بیان اینکه ورزشی‌نویسان رکن اصلی پیشرفت در ورزش هستند، عنوان کرد: برای تقویت ارتباط ورزشی‌نویسان با مدیرکل و بدنه ورزش استان قزوین به دنبال ایجاد انجمن ورزشی‌نویسان در قزوین هستیم.

این مسئول گفت: 17 مرداد ماه تنها بهانه‌ای برای یادآوری خبرنگاران است؛ چراکه خبرنگاران در طول سال به عنوان زبان گویای مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و با مسئولیت‌پذیری و سخت‌کوشی همیشه در جنب‌وجوش و فعالیت هستند.

گفتنی است، محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان این نشست از خبرنگاران ورزشی‌نویس این استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/77003/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول