اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس چالوس خواستار شد

تحویل عادلانه سالن ورزشی به هیئت‌های چالوس

رئیس هیئت بوکس چالوس با اشاره به راه‌اندازی سالن طبقاتی ولایت در چالوس گفت: از مسئولان استانی می‌خواهیم برای تحویل عادلانه این سالن به هیئت‌ها اقدام کنند.

تحویل عادلانه سالن ورزشی به هیئت‌های چالوس

جعفر محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس گفت: مدتی است که عملیات اجرای سالن ورزشی طبقاتی ولایت که به برکت حضور مقام معظم رهبری در چالوس افتتاح شده است شروع شده اما هنوز برخی از هیئت‌های ورزشی موفق به دریافت این مکان برای استفاده بهینه در امر ورزش نشدند.

وی ادامه داد: در این میان هیئت بوکس شهرستان از این آسیب بی‌نصیب نمانده و مدتی است که در راه پله‌های اداره ورزش شهرستان به دنبال مهیا ساختن فضا برای این ورزش توسط ریاست اداره این شهرستان است.

وی با بیان اینکه هنوز پاسخ مثبتی که ثبات داشته باشد از مسئولان ذیربط حاصل نشده است، گفت: این برخوردها منجر به از بین رفتن نشاط و پویایی ورزشکاران شده است.

محجوب خاطر نشان کرد: بر همین اساس برای جبران این خسارات وارده از مسئولان استانی استدعای عاجزانه داریم برای پیگیری و تحویل فضای ورزش مناسب در این سالن طبقاتی به طور عادلانه بین ورزشکاران چالوس اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: همچنین در پی فعالیت‌ها و تلاش‌های مربیان این هیئت در مسابقات و کسب مقام قهرمانی در لیگ غرب استان و مسابقات استانی نوجوانان به سه مربی برتر جلیل جمشیدی، امیر رضایی و فرخ سلطانی به پاس خدماتشان پاداش داده شد.

وی در پایان از همکاری رئیس جامعه ورزش به دلیل حمایت‌های مالی در مسابقات نوجوانان تشکر کرد و  افزود: با پیگیری‌های انجام شده توسط هیئت، کارت داوری جواد آقابابایی به درجه دو ارتقا یافت.

انتهای پیام/2296/ت10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول