اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز با حضور رؤسای هیئت‌های ورزشی

آکادمی ورزش چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‎شود

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی آکادمی ورزش این استان عصر امروز با حضور رؤسا و اعضای هیئت‌های ورزشی استان خبر داد.

آکادمی ورزش چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‎شود

افشین ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: ارتقاء سطح عملکرد ورزشکاران، شناسایی استعدادهای ورزشی و بهره‌گیری از کارشناسان خبره و مجرب از اهداف اصلی احداث آکادمی ورزش در استان است.

وی بر ضرورت فراهم سازی بستر توسعه ورزش استان تأکید کرد و گفت: ایجاد آکادمی ورزش نخستین گام ورزشی استان برای عملی‌تر شدن حوزه ورزش استان و حرکت به سمت توسعه ورزشی است.

ملایی ارزیابی فنی تیم‌های ورزشی استان را از دیگر اهداف اجرایی احداث آکادمی ورزشی برشمرد و گفت: در این پایگاه شرایطی مهیا می‌شود که بتوان تیم‌ها را از نظر فنی ارزیابی کرد، براین اساس می‌توان پیش‌بینی کرد کدامیک از اعزام‌ها موفق و نتیجه بخش خواهد بود.

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری راه اندازی آکادمی ورزش را گامی موثر در راستای توسعه ورزش با شیوه‎‏های علمی دانست و گفت: در این پایگاه از دانش و تخصص تحصیل‌کرده‌های تربیت‌بدنی در گرایش‌های مختلف برای طراحی برنامه‌های تمرینی استفاده خواهد شد.

وی با اینکه آکادمی بازوان توانمند ورزش هستند، ادامه داد: انتظار می‌رود با راه‌اندازی آکادمی در آینده نزدیک شاهد تحول عظیمی در ورزش استان باشیم.

آکادمی ورزش استان عصر امروز بیست و هشتم مرداد ماه جاری با حضور رؤسا و اعضای هیئت‌های ورزشی، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی استان در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد بهره‌برداری می‎شود.

انتهای پیام/68001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول