اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل سازمان تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور:

تبریز نقطه ثقل کشور در مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی است

رئیس کل سازمان تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در بازدید از امکانات میزبانی و اماکن ورزشی شهر تبریز، از امکانات فنی موجود در این شهر اظهار رضایت کرد.

تبریز نقطه ثقل کشور در مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید ابوالفضل تجلی ظهر امروز به همراه هیئت همراه در نشستی که با حضور روسای هیئت‌های ورزشی استان و اعضای کمیته‌های فنی برگزاری سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان علمی کاربردی کشور برگزار شده بود، ضمن اظهار رضایت از امکانات فنی و ورزشی استان اظهار کرد: چهار استان به صورت جدی برای این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند که با توجه به ارزشیابی‌های ما و بررسی امکانات فنی و ورزشی استان‌ها، آذربایجان‌شرقی برای سومین دوره از مسابقات انتخاب شد.

وی در ادامه گفت: ما از دید فنی به این مسابقات نگاه می‌کنیم و به همین دلیل در این دوره برخلاف دو دوره قبلی سعی کرده‌ایم از مسئولان هیئت‌های ورزشی استان کمک بگیریم تا سطح فنی مسابقات را به سطح کشوری برسانیم.

محمد امین‌فرد به عنوان دبیر سومین دوره المپیاد نیز در این جلسه با اشاره به اهداف المپیاد در ایجاد نشاط و شادابی در بین دانشجویان و تمرین کار گروهی در بین جوانان اظهار کرد: این اهداف عالی که مورد تاکید اسلام و مقام معظم رهبری است کاری بس عظیم را می‌طلبد که امیدواریم با همکاری مسئولان استانی و همکاران دانشگاهی به این مهم دست پیدا کنیم.

وی گفت: امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر این المپیاد در سال‌های بعدی نیز شاهد میزبانی این استان در این المپیاد و سایر رویدادهای بزرگ فرهنگی ورزشی کشور باشیم.

معاون اداره کل سازمان ورزش و جوانان استان نیز که یکی دیگر از مدعوین این نشست بود با اشاره به نقش تبریز در اکثر رویدادهای ورزشی و تجربه این شهر در میزبانی گفت: خوشبختانه شهر تبریز نقطه ثقل کشور در زمینه ورزش به حساب می‌آید و هر ساله میزبان بسیاری از مسابقات کشوری و بین‌المللی در زمینه فرهنگ و ورزش در رده‌های دانشجویی، کارگری و ورزش حرفه‌ای است.

ابراهیم فیروزی در ادامه گفت: خوشبختانه تمام داوران و مسئولان برگزاری جزو افراد برتر کشوری و بین‌المللی هستند و ما می‌توانیم این مسابقات را در سطح کشوری برگزار کنیم. حتی بسیاری از شرکت کننده‌ها نیز از ورزشکاران ملی و حرفه‌ای هستند که این نیز سطح مسابقات را بالاتر برده است.

همراه با این نشست، اماکن ورزشی پیش‌بینی شده برای این مسابقات شامل ورزشگاه‌های تختی، جهاد کشاورزی، استخر کوثر و سالن صدرا مورد بازدید قرار گرفته و بیشتر آنها از نظر فنی تایید شد.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول