اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی خبر داد

ساخت 8 سوله ورزشی در دشتی و در دهکده قرآنی چارک

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: 8 سوله ورزشی در دشتی و در دهکده قرآنی چارک در آینده نزدیک به همراه یک پایگاه مقاومت احداث می‌شود.

ساخت 8 سوله  ورزشی در دشتی و در دهکده قرآنی چارک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان که در دهکده قرآنی دشتی برگزار شد اظهار داشت: امروز بسیج یک تشکل عظیم مردمی است و گستردگی فعالیت این نیرو در سطح جامعه و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج یعنی حضور در میدان‌هایی که نظام اسلامی حضور آنها را در این میدان‌ها لازم و نیاز کشور می‌داند است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی حضور بسیجیان در میدان‌های ورزشی را یکی از این میدان‌های نیاز جامعه عنوان کرد و افزود: با گسترش ورزش در جوامع و حتی مناطق و روستاها و ایجاد رقابت‌های سالم می‌توان راه صحیح و ایمان در جهت بروز و ظهور توانمندی‌ها و احساسات افراد جوان و نوجوان بخصوص در روستاها به وجود آورد.

وی یادآور شد: ورزش می‌تواند باعث غرور ملی و تقویت مسائل زیر بنایی و روحی روانی آحاد ملت در یک جامعه شود.

فرمانده سپاه دشتی گفت: امروز یک ورزشکار سالم و توانمند می‌تواند یک الگو و محور در روستا،  شهر، شهرستان، استان و حتی کشور باشد و ورزشکاران بسیجی باید تلاش کنند در سایه ورزش مروج اخلاق و رفتار اسلامی در سطح جامعه باشند.

وی ادامه داد: در برنامه پنجم توسعه چندین سوله ورزشی طرح صالحین در کشور احداث می‌شود که 8 سوله آن در دشتی و در دهکده قرآنی چارک در آینده نزدیک به همراه یک پایگاه مقاومت احداث می‌شود.

فرمانده حوزه والفجر درازی نیز گفت: یازدهمین دوره این مسابقات در زمین چمن مصنوعی در قالب حلقه‌های شجره طیبه صالحین و با حضور 8 تیم بزرگسالان و 4 تیم نو جوانان برگزار شد.

بشیر یوسفی افزود: امروز شاهد برگزاری مسابقه فینال بین دو تیم پایگاه مقاومت شهید قایدی  و جانباز شهید  اسکندر دشتی بودیم که تیم پایگاه مقاومت شهید قایدی موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم پایگاه جانباز شهید اسکندر دشتی را شکست دهد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول