اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماهه گذشته صورت گرفت

افزایش 4500 نفری ورزشکاران سازمان یافته در اراک

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک از افزایش 4 هزار و 500 نفری ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان در چهار ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش 4500 نفری ورزشکاران سازمان یافته در اراک

عابد حقدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در چهار ماهه گذشته 21 هزار و 900 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان در این شهرستان کارت بیمه ورزشی دریافت کردند که از این تعداد 7 هزار و 500 نفر زن و مابقی مرد بودند.

وی تصریح کرد: امسال نیز 9 هزار و 700 ورزشکار زن و 16 هزار و 600 ورزشکار مرد در 38 هیئت ورزشی ساماندهی شده‌اند که با 4 هزار و 500 نفر افزایش، بیش از 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال بالغ بر 50 هزار ورزشکار بیمه شده در اراک خواهیم داشت.

حقدادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت تیم هندبال اراک خاطر نشان ساخت: تیم هندبال تنها رشته لیگ برتری در استان است و در صورتی که این تیم از حضور در لیگ برتر کنار بکشد بدون شک شاهد بی‌انگیزگی در بخش ورزش این استان خواهیم بود.

وی افزود: حضور تیم‌ها در لیگ برتر همواره موجب ایجاد انگیزه در بین جوانان می‌شود و مسئولان نباید اجازه دهند به خاطر مسائل مالی نشاط و انگیزه از جوانان گرفته شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک بیان داشت: مسئولان شرکت هپکو سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده‌اند که برای حفظ این تیم در لیگ برتر همه مسئولان استان باید حمایت خود را از این تیم بیشتر کنند.

حقدادی با اشاره به استعداد بالای ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف ورزشی بیان کرد: بررسی نشان می‌دهد 17 رشته از رشته‌های ورزشی موجود در اراک و استان از استعداد لازم برای حضور در مسابقات لیگ برتر برخوردارند که تنها نیاز به حمایت دارند.

وی گفت: رشته‌هایی چون هندبال، بسکتبال، تیراندازی، سپک‌تاکرا، جودو، کاراته، اسکیت و دوچرخه‌سواری از جمله رشته‌های هستند که پتانسیل لازم برای حضور در لیگ برتر را بدارند و تنها به اندک حمایتی از سوی مسئولان نیازمند هستند.

انتهای پیام/87012/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول