اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از واژگونی خودروی مدیرکل تا تهدید کارشناس حقوقی

حاشیه‌های بحث‌برانگیز جواهری در قصر ورزش اصفهان

جلسه معارفه سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان در غیاب سرپرست و روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد و مدیر کل ورزش اصفهان از رسانه‌ها درخواست کرد در مورد غیبت لاچیانی سوالی نپرسند.

حاشیه‌های بحث‌برانگیز جواهری در قصر ورزش اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از مدت‌ها کش و قوس با نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مراسم معارفه سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان صبح امروز در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در پی اعلام اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای برگزاری مراسم معارفه سرپرست هیئت فوتبال استان اصفهان، ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها مکاتبه کرده و با غیرقانونی خواندن جلسه معارفه، از آنها درخواست کرد به هیچ عنوان در این جلسه حضور پیدا نکنند.

در جلسه امروز معارفه به جز رئیس هیئت فوتبال شهرستان دهاقان، رئیس هیئت شهرستان دیگری حضور نداشته و جلسه با حضور یکی دو نفر از پیشکسوتان فوتبال و روسای ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان و تعدادی از خبرنگاران برگزار شد.

با وجودی که جلسه امروز معارفه سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان بود، لاچیانی در جلسه غیبت داشت و جواهری نیز در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد غیبت لاچیانی گفت: خواهش می‌کنم در حال حاضر راجع به غیبت وی سوالی نپرسید.

جواهری همانند جلسه تجلیل از خبرنگاران گلایه‌های زیادی را متوجه برخی از مسئولان استانی بابت حمایت از هیئت فوتبال کرد و مدعی شد در حق وی ظلم کرده‌اند.

وی که پیش از این مدعی شده بود به صورت یکی از همکارانش گاز اسید پاشیده شده، در این جلسه نیز عنوان کرد که ماشین ناشناسی قصد واژگون کردن خودروی وی را داشته و کارشناس حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز تهدید شده که پیگیر پرونده نباشد.

برخلاف تصور از جمع پیشکسوتان فوتبالی منتقد ابرقویی‌نژاد کسی در جلسه حضور نداشت که به نوبه خود ابهام برانگیز بود.

به گفته جواهری یکی از معاونان استانداری در مکاتبه با نیروی انتظامی خواستار برگزار نشدن این جلسه شده است اما با اصرار مدیرکل در نهایت جلسه برگزار شد.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول