اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرخزاد خبر داد

آمادگی بالای تیم ورزش و جوانان قم برای حضور موفق در لیگ برتر اسکیت هاکی

سرپرست تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان استان قم از آمادگی بالای این تیم برای حضور موفق در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور خبر داد.

آمادگی بالای تیم ورزش و جوانان قم برای حضور موفق در لیگ برتر اسکیت هاکی

حسین فرخزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: برای حضور موفق در فصل جدید این رقابت‌ها تیم اسکیت هاکی استان قم تمرینات خوب و منظمی را برگزار کرده است تا در مصاف با حریفان خود نتایج خوبی کسب کند و موجب افزایش اعتبار جایگاه قم در این رشته ورزشی شود.

وی با اشاره به تلاش برای حضور موفق این تیم در مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور افزود: اسکیت ‌هاکی‌ بازان جوان قم قطعا تیم با انگیزه‌ای در این دوره از رقابت‌ها خواهند بود، ما تیمی کاملا بومی هستیم که می‌خواهیم توان بالای اسکیت هاکی قم را به نمایش بگذاریم.

سرپرست تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: بازیکنان ما با روحیه بسیار مضاعفی که از تمرینات فصل پیش به دست آورده‌اند، صد در صد مقابل حریفان خود با تمام توان به میدان رفته و سعی می‌کنند از موقعیت خوبی در لیگ برتر برخوردار شوند.

وی در ادامه با اشاره به حضور هشت تیم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور بیان کرد: تیم اسکیت هاکی ورزش و جوانان استان قم برای کسب نتایج خوب در این رقابت‌ها خوب تمرین کرده و امیدواریم که بتوانیم بین مدعیان قهرمانی نیز قرار بگیریم. فرخزاد تصریح کرد: برای حضوری موفق در فصل جدید مسابقات لیگ دسته برتر اسکیت باشگاه‌‌های کشور، تیم خوب و آماده‌ای داریم که برای کسب آمادگی مدت‌های زیادی زیر نظر کادر فنی به صورت منظم و با برنامه از پیش طراحی شده، تمرینات آماده‌سازی برگزار کرده است.

وی افزود: ترکیب تیم اسکیت استان قم در مسابقات امسال لیگ دسته برتر باشگاه‌های کشور از بازیکنان بومی تشکیل شده بود، ضمن اینکه سعی ما بر این بوده که تمام چهره‌های مطرح استان قم که در این رشته استعداد دارند را در لیگ استفاده کنیم.

این در حالی است که در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور هشت تیم ستارگان آرین گیلان، نیروی زمینی ارتش، پویاتهران، مهرآریا خمینی‌شهر، مهر خمینی‌شهر، انقلاب تهران، ورزش و جوانان قم و دانشگاه آزاد اسلامی همدان حضور دارند و رقابت آنها تا تعیین تیم قهرمان به صورت دوره‌ای و طی چهار مرحله به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول