اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

19 درصد از تعاونی‌های زنجان در بخش صنعت فعال هستند

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 19 درصد از تعاونی‌های زنجان در بخش صنعت فعال هستند.

19 درصد از تعاونی‌های زنجان در بخش صنعت فعال هستند

محمد‏رضا باقری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: قسمت قابل توجهی از تعاونی‌های استان در بخش صنعت فعالیت می‌کنند.

وی بخش صنعت را مورد اشاره قرار داد و افزود: بخش صنعت از بخش‌های مهم در اقتصاد کشور و استان زنجان محسوب می‌شود.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه باید به بخش صنعت در تعاون توجه ویژه داشت، یادآور شد: تعاونی‌های بخش صنعت استان فعالیت‌های خوبی دارند.

وی توسعه تعاونی‎های بخش صنعت را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تعاونی‌های استان در بخش صنعت وضعیت مناسبی دارند.

باقری با بیان اینکه برای توسعه بخش تعاون در قسمت صنعت تلاش می‌شود، افزود: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در بخش صنعت استان صورت گرفته است.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بخش صنعت را یکی بخش‌های مهم در تعاون استان دانست و تاکید کرد: باید نسبت به توسعه تعاونی‌های این بخش تلاش کرد.

وی اقدامات انجام شده حمایتی از بخش تعاونی را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اقدامات مناسبی برای توسعه تعاونی‎ها در سطح استان انجام شده است.

باقری ساماندهی متقاضیان بخش تعاون را در بخش صنعت یادآور شد و گفت: اقدامات خوبی در راستای اجرای امور مربوط به ساماندهی متقاضیان بخش صنعت صورت گرفته است.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان سهم بخش صنعت تعاونی را در اقتصاد کشور و استان متذکر شد و افزود: این بخش می‌تواند تاثیرات مثبتی در رشد اقتصادی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه اقتصادی در بخش صنعت، یادآور شد: باید نسبت به بهره‌مندی اقتصاد استان از بخش صنعت اهتمام جدی صورت گیرد.

باقری اقتصاد تعاونی را اقتصادی سالم و پویا عنوان کرد و اظهار داشت: باید از ظرفیت‌ها و توانایی‌های اقتصادی بخش تعاون استفاده حداکثری صورت گیرد.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی برای توسعه بخش تعاون را ضروری خواند و تاکید کرد: برای توسعه تعاون باید تعامل مناسبی مابین همه دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید برای تحقق اهداف برنامه‌های توسعه‌ای کشور در بخش تعاون تلاش کرد، گفت: با تعامل مناسب همه دستگاه‌های اجرایی می‌توان نسبت به تحقق اهداف امید داشت.

باقری به مکاتبات صورت گرفته برای توسعه بخش تعاون اشاره کرد و یادآور شد: مکاتبات و پیگیری‌های مناسبی  برای ساماندهی متقاضیان تعاونی انجام شده است.

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان حمایت از بخش تعاون را برای توسعه اقتصاد استان ضروری عنوان کرد و گفت: برای توسعه اقتصاد باید حمایت‌های عملی از بخش تعاون صورت گیرد.

وی وضعیت تعاونی‌های استان را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: برای توسعه کمی و کیفی تعاونی‌های استان باید تلاش کرد.

انتهای پیام/73005/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول