اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان:

943 تعاونی در شهرستان خدابنده فعال است

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 943 تعاونی در شهرستان خدابنده فعال است.

943 تعاونی در شهرستان خدابنده فعال است

محمد‏رضا باقری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شهرستان خدابنده تعاونی‌های زیادی دارد که در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی به تعاونی‌های فعال در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: این شهرستان بیشترین تعداد تعاونی فعال را در سطح استان دارد.

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه خدابنده از شهرستان‌های موفق در بخش تعاون محسوب می‌شود، گفت: وضعیت تعاونی‌های این شهرستان قابل قبول است.

وی توسعه تعاونی‎های استان در همه بخش‌ها را مهم دانست و تاکید کرد: شهرستان خدابنده توسعه خوبی در بخش تعاون دارد و تعداد تعاونی‌های فعال آن قابل توجه است.

باقری به تعاونی‌های در دست اجرای شهرستان خدابنده اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر 133 تعاونی در این شهرستان در دست اجرا هستند که به تعداد تعاونی‌های موجود اضافه خواهند شد.

* 113 تعاونی در شهرستان خدابنده راکد است

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین از راکد بودن 113 تعاونی در شهرستان خدابنده خبر داد و خاطرنشان کرد: برای فعالیت تعاونی‌ها تلاش می‌شود.

وی گفت: اقدامات خوبی در راستای اجرای امور مربوط به ساماندهی متقاضیان بخش تعاون صورت گرفته است.

باقری به تعداد اعضای تعاونی‌های شهرستان خدابنده اشاره کرد و ادامه داد: تعداد کل اعضای تعاونی‌های این شهرستان 21 هزار و 900 نفر برآورد شده است.

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان این تعداد اعضا را بدون احتساب اعضای تعاونی‌های سهام عدالت دانست و یادآور شد: این تعداد فقط اعضای تعاونی‌های ثبت شده هستند.

وی با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در بخش تعاون خدابنده خاطرنشان کرد: بیش از 9 هزار و 961 فرصت شغلی در این تعاونی‌ها ایجاد شده است.

باقری به میزان سرمایه آورده اولیه برای آغاز به کار تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: برای آغاز به کار تعاونی‌ها میزان آورده اولیه توسط اعضا چیزی در حدود 44 میلیون و 890 هزار ریال برآورد شده است.

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه برای توسعه بیش از پیش تعاونی‌ها تلاش می شود، افزود: اقدامات زیادی در این راستا صورت گرفته است.

وی از مکاتبات مستمر برای ساماندهی تعاونی‌ها خبر داد و تاکید کرد: مکاتبات مستمری برای ساماندهی متقاضیان تعاونی صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به مکاتبه با دستگاه‎های ذی‌ربط اشاره کرد.

این مسئول تعامل و همکاری دستگاه‎های اجرایی برای توسعه بخش تعاون را ضروری دانست و اظهار کرد: توسعه بخش تعاون در همه ابعاد باید با کمک دستگاه‎های اجرایی محقق شود.

باقری تعامل و ارتباط نزدیک با ادارات تعاون شهرستان را یکی از اولویت‌ها برشمرد و گفت: باید نسبت به این موضوع مهم تعامل تلاش بیشتری صورت گیرد.

باقری تعاون را یک بخش مهم در اقتصاد دانست و تصریح کرد: حضور اقشار مختلف مردم در بخش تعاون موجب افزایش بهره‎وری در انجام فعالیت‌ها و توسعه بیشتر اقتصادی می‎شود.

انتهای پیام/73007/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول