اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

راه‌اندازی تعاونی مشترک مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از راه‌اندازی تعاونی مصرف مشترک مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد.

راه‌اندازی تعاونی مشترک مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، چهارمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران امشب در ساری برگزار شد.

در این جلسه قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل تأمین اجتماعی، مدیرکل فنی و حرفه‌ای، مدیریت صندوق مهر امام رضا(ع)، مدیران بانک‌های رفاه و توسعه تعاون، مدیریت صندوق بازنشستگی و بیمه روستائیان و عشایر، مدیرکل بیمه سلامت و مدیریت درمان تأمین اجتماعی حضور داشتند.

قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه گفت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بدون هیچ‌گونه اختلاف با همدلی مثال‌زدنی در حال همکاری با یکدیگر و خدمت‌رسانی به مردم است.

علی بابایی‌کارنامی با تأکید بر اینکه باید نظرات و دیدگاه این مجموعه در استان برتمام کشور تأثیرگذار باشد، گفت: بحث تشکیل تعاونی مصرف مشترک مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران یکی از کارها و مصوبات شایسته جلسه‌های قبلی این شورا بود که موجب شد انعکاس ویژه‌ای در کشور داشته باشد.

بابایی‌کارنامی خاطرنشان کرد: حضور مقام عالی وزارت در استان نتایجی از قبیل افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی شیرگاه، دو شیفته شدن و تجهیز بیمارستان پل سفید، تقویت اعتبار بیمارستان قلب قائمشهر و افتتاح و تقویت اعتبار شیرخوارگاه نوباوگان ساری نویدهای خوبی برای مازندران دارد و امید داریم با همدلی که در استان وجود دارد بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به شهروندان مازندرانی ارائه کنیم.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول